Mina Julklappar del 4

Sista delen kommer här!


Keyboard och stativ


Högtalare till min dator

Året är snart slut ♥

Heejsan bloggen!
Jag har precis gjort mig klar och ska gå snart,
kommer inte kunna blogga mer ikväll
så jag tänkte önska er alla ett gott nytt år nu! :)
Puss på er ♥




Bättre bild på legginsen ♥


Mina Julklappar del 3


En randig tröja


En stickad tröja


3 par trosor



Leggins



Svart "päls" mössa

31 december 2010

Tja tja!
Idag är sista dagen 2010,
alla säger att det gått så fort, men om man tänker efter
så har de ju gått lika fort som tidigare år.
Jaja, jag har precis ätit fruost och grejer,
ska ta bilder på fler av mina julklappar,
så del 3 kommer upp soon! ;)

Hoppas ni får en bra dag och kväll.
Puss puss


Öööööhhh?? snygg! haha

Mina Julklappar del 2


Böcker


Mmmmm... Pengar.


Pinks senaste skiva.


Filmen Eclipse.

Designen!

Hej alla!
Nej, jag ska fixa det här, det ska inte se ut såhär på bloggen.
Vet inte exakt när jag orkar fixa det men jag ska!
Så just nu får ni stå ut med att det ser ut såhär.
Puss puss

Mina Julklappar del 1

Paris Hilton - Siren och Escada - Marine Groove

 

Set med Mascara och eyeliner från Maybelline New York.

(Råkade få två stycken)



En sminkbox med ögonskuggor, nagelack, rouge, läppstift, och smink borstar.

 




Ögonskugga från Makeupstore.

30 december 2010

Go'morron bloggen!
Jag vaknade för typ en timme sedan
och nu ska jag börja göra lunch tänkte jag!
Hoppas att ni får en bra dag.
Puss puss

Dagens shopping ♥

Hello again!
Jag har precis tvättat bort sminket och tänker snart börja rulla mot sängen,
har inget bättre för mig liksom...
Men innan jag gör det så tänkte jag bara säga godnatt till er alla,
och så tänkte jag även visa vad som följde med mig hem idag!
PUSS PUSS

Björn Axén Tools Straight & Curl, 799 kr


och Anteckningsbok, 129 kr. 2 pennor 15 kr st.

Gårdagens köp ♥

Heejsan bloggen!
Tänkte bara visa vad jag köpt igår när jag och Becka var i stan...
Puss

Stickad tröja - Gina tricot
Pyamas byxor - H&M



Bloggpaus ♥

Ni kanske har märkt att jag inte bloggat
särskillt mycket den senaste tiden...
Det har helt enkelt varit så mycket annat
och jag har inte direkt haft lust för att blogga...
Det känns som att en bloggpaus skulle vara bra just nu!
Så kommer jag tillbaka när jag får lust att skriva
och får nya idéer igen! :)
Hoppas det låter bra.
Puss på er !


Dan före dopparedan

Heejsan bloggen! ♥
Idag är det dagen innan julafton. :)
Hihi, känner mig som ett litet barn...
Längtar och har längtat sedan veckan började haha!
I morgon är det den stora dagen.
Ska fira med släkten hos min morbror.
Men nu ska jag sova snart,
vill att natten ska gå fort,
så att när jag vaknar är det
Julafton!
:D

Ps; Min Älskling har åkt till Indien.
Han åkte tidigt i tisdags.
Han ska vara borta i 3 lååånga veckor...
Jag saknar honom!


Panties ♥

Snygga och sköna.

Puss puss


Den 15 december 2010

Hellu bloggen! :)
Jag har pluggat typ hela kvällen.
Ska redovisa en teknik/So/No uppgift i morron.
Juste jag har köpt 6 skit söta trosor idag!
Ni kanske får se sen. ;)
Men nu ska jag hoppa in i duschen! :)
Puss ♥

Eclipse

Jag har nyss tittat på Eclipse,
jag är inte största twilight fanet men den var faktiskt riktigt bra! :)
Och ena killen har ju faktiskt snygg kropp, hehe! :P
Men nu ska jag fan gå och lägga mig,
är så jävla trött!
Puss ♥


Kollar på Idol !! ♥

Heejsan svejsan!
Jag sitter just nu och kollar på Idol finalen.
Minnah och Jay... Hmm vem vinner?
Jag har faktiskt ingen aning! xD
Men vi kanske hörs igen senare!
Puss puss ♥



Fler bilder från igår ♥





Heeeeeeeelg ♥

Hellu bloggen!
Äntligen är det fredag!! :D
Jag har kännt mig helt död idag, alla verkade helt slut faktiskt!
Tycker att det är så jävla skönt med helg nu så man får vila ut,
och ja, den här helgen ska jag inte göra något speciellt.
Jag har varit borta varje helg men idag så ska jag vara hemma och bara
tare lugnt och äta massor av godis! haha :P
Hoppas att ni alla mår bra, vi hörs kanske senare! :)
Puss puss


Dagens klädsel. ♥



Något att titta på ♥

Tjullululu bloggen! :)
Jag är hemma just nu och har precis pluggat engelska,
för vi ha en stooor engelska uppgift som ska in på fredag.
Och nu har jag gjort lite mindre än hälften så känner mig nöjd för just nu! ;)
Jag tänkte iaf dra iväg till Becka nu för vi måste plugga lite grejer ihop.
Men ha det så bra sålänge!
Puss ♥

ni får tre gamla bilder på mig sålänge...
Shiit va jag saknar mitt hår! :( ♥




Katy Perry - Firework ♥

Lyssnar just nu på denna låt, sjukt bra! :D


Bruno Mars - Just The Way You Are ♥

Hello hello! ♥
Känner mig så himla uttråkad just nu,
är hemma från skolan för mår inte så bra.
Och jag har fysikprov på torsdag och säkert massa andra läxor
som jag inte kommer ihåg just nu... :(
Och jag ska tillbaka till skolan i morgon så känner mig fett stressad just nu,
för jag vet att jag borde plugga, men orkar verkligen inte!?
Visst är det skit jobbigt när man vet att man har super mycket att göra
men verkligen inte har lust och ork?
Usch och blä. :(
Men jaja, kanske ska börja titta lite på fysiken nu då.
Puss på er ♥



Måndag igen.

Halloj! :)
Idag är det måndag igen, visst går veckorna snabbt?
Idag är jag iaf hemma från skolan, ska till läkaren och kolla lite grejer...
Men annars mår jag rätt bra! :)
Vi hörs senare kanske!
Puss hej ♥

Älskar verkligen den här låten och videon! :)
The Killers - When you were young

 


Nytt i min garderob ♥

Heejsan bloggen! :)
Eftersom att jag varit helt kass på att blogga senaste tiden,
så tänkte jag iaf visa två saker jag köpt. ;)



från Cubus 199 kr köpte jag i onsdags :)


från H&M 149 kr köpte jag för någon vecka sedan :)

Sovit hos sötnosen ♥

Heejsan sötnosar! :)
Hur mår ni? Själv mår jag bra. ♥
Jag känner inte för att skriva så mycket i bloggen just nu,
det finns så mycket annat som händer runt omkring mig nu
så bloggen kommer inte i första hand direkt... Förstår ni?
Men iaf. :)
Igår sov jag iaf hos Kalle min baby :P o sen imorse tvingade han upp mig vid kl 9!
Det var lite trötta miner kan jag säga haha!
Och så har morfar varit här på lite fika och så också. :)
Men nu ska jag ta en dusch tror jag ! ;)
Puss ♥

We love:
The Killers - Mr. Brightside


SORRY ♥

Usch, usch, usch på mig! :(
Jag suger på att uppdatera jag vet.
Men asså det är så himla mycket i skolan och allt!
Hela mitt liv är stress.
Puss på er,
jag ska bättra mig! ♥

Bild från sist jag färgade håret! :)
Det var så mörkt o fint där i början, nu hare det liksom blekts :/
Ska nog ta och färga igen snart! :D


RSS 2.0