you don't listen to me, what can I say more than sorry?

Heejsan bloggen! ♥
Den här dagen har vart så in i helvete fuckad.
Venne hur jag ska förklara, vill inte ens skriva om de här..
Så vi skiter i det helt enkelt.
Hoppas iaf att ni mår bra! Och att ni haft en bra dag då solen faktiskt tittade fram också!
Nu orkar jag inte mer. Ha en bra kväll puss!

Fikat med tjejorna!

Heejsan min söta läsare!
Hoppas ni mår bra idag. Jag mår bra iaf ;)
Idag har jag bara varit i skolan, en helt vanlig dag helt enkelt,
och efter skolan åkte jag till T-centralen för att möta upp Julia och Sarah...
Men när jag kom dit ringde Julia som inte hade sitt busskort
så hon ville att jag och Sarah skulle åka till henne så kunde vi vara där.
Så jag mötte upp Sarah vid Skanstull så vi kunde åka tillsammans..
Och Sarah är inte världens snabbaste kan jag säga, väntade på henne ett bra tag!
Men det gick bra, sen gick vi alla 3 till Café Mocko.
Vårt ställe helt enkelt! Vi bor nästan där!!
Men yes, var jätte mysigt att sitta där med mina tjejor,
har saknat dom två så jävla mycket!
Men nu ska jag tare lite lugnt här och typ plugga lite.
Ni får ha en bra kväll sötnosar, puss!


Håll ut lite till!

Heejsan sötisar!
Håller på att ladda upp en videoblogg på youtube, och det segar som faaaan!
Jävlar va irriterande det här är, men lovar att det kommer en ikväll iaf!
Puss

UPDATE: jag tror fan jag dör!? de där jävla klippet misslyckades att laddas upp!
Har ju suttit med det och väntat i fan 20 minuter nånting, Trött jag blir!

Melissa Horn - New York ♥

"Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan"


TodaY

Hellu bloggen!
Hur mår ni idag da?
Jag mår iaf jätte bra, har träffat min bejbe idag
och vi har haft såå kul, elr aaa... haha xP
ska nog inte berätta vad vi gjort haha ♥
Det är en hemlis.. (A)
Har inget att säga nu så ni får en boring bild,
Min bejbe! PUss

del 2

Här kommer resten av sakerna jag köpte idag. Puss

en tjocktröja - stadium

vita och ljusblå jeans - GinaTricot

vita galgar

Pappa betalar.. hihi

Heejsan bloggen!
Kom precis hem, hur mår ni?:)
Jag har handlat lite idag, pappa betalar ni vet. haha xP
Men aa, här får ni se!


två tröjor - stadium
köpte den rosa för några dagar sen, så ville ha en vit också - H&M

strumpor + en t-shirt - H&M

..Finns några saker till men orkar inte lägga upp dom nu! Puss

Snabbis lördag

Heej kom hem för nån timme sen, men nu ska jag ut igen!
Hörs kanske senare, får se!
Puss ♥

 
Sweet dress
...Och juste, i morron ska jag träffa Min Älskling.


Emmy gästbloggar! ;D

Helloj gullungar!
NU äre Emmy som skriver här, Flisan är på toa, (höhö) så hon bad mig skriva lite...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara, tycker inte ni att hon suuuger på att uppdatera??
De tycker iallafall jag. :) haha sorry flisan.
Men nu ska vi gå ut så det får räcka såhär.
HA En GRYMT TREVLIG DAG NU :D haha byebye

Flisan skriver:: Här kmr en bild på Fanta och Daniel idag på musiken :P söta va??
shit va han ser liten ut, haha!



Tired of dreams that never become real

cp bilder på en riktigt trött jävel.. :P


Because Of You

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I will never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I will never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I will never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you

MY birthday

Heejsan alla sötisar! ♥
Aah, nu e jag tröttis! Haft en jätte bra dag iaf:)
Alla har vart så himla snälla mot mig idag:O haha söta!<3
Men aa, fick lite grejjor av min älskling fanta när ja kom till skolan idag, så gulligt. :)
Och sen så har folk bara grattat mig hela dagen, weei känner mej som en prinsessa! XP
Nej  men iaf, roligt roligt! :P
Men nu ska jag bara tare lugnt o käka glass, hehe. :P
Puss på er ♥

Grejjerna jag fick av sötisen!;)

en ståv som luktar så hiiiiimla gott , in love hehe


och ett par super söta trosor, naaw haha :P

Stress stress

Heejsan mina sötnosar! :)
Tidigt en måndagsmorgon, fy fan hatar måndagar.
Men man måste ju, jaja bara att bita ihop..
Har precis gjort klart en franska presentation som jag kom på klockan halv 7 i morse att jag ska redovisa idag. Känns ju bra... Måste fan skärpa mig!
Men nu ska jag hoppa in i duschen för måste typ gå om 40 minuter, Oj oj!
Men puss på er bloggar nog mer ikväll!

Och juste!! GLÖMDE nästan idag fyller jag ju år! :D weeei

FANTIZ Bloggar<3

Imorgon fyller min bästavän år weei :D

Grattiz flisan från din bästiz
!!!


Hos kompis ♥

Hejhej alla söta blogg läsare!
Hur har ni det då? :)
Sj har jag det bra, sitter hos en kompis just nu så de e mys.
Men tänkte bara önska alla en bra kväll så skriver jag mer i morgon!
Puss puss ♥


School

Heejsan sötnosar!
Hur mår ni idag? Jag mår bra!
Just nu sitter jag i datasalen med några kompisar, ska snart ha bild. :)
Men skriver kanske mer senare idag om jag inte är med Alexis och Fanta...
Men ni får ha en bra dag iaf sötnosar, jag får inte komma försent:P
Puss puss

Idag i skolan

HAHAHAHA asså jag as garvar när jag ser den här videon!
Idag i skolan när världens strängaste och tråkigaste tyska lärare skulle lära Fanta någon afrikansk dans,
och så står dom där och dansar och helt plötsligt dyker Shayan och Gusto upp och alla står och dansar och jag dog av garv där asså! HAHA


UT-o-IN

Hem och ut igen. Kommer nog senare om det inte blir ändrade planer. Puss

I want it, and I want it now


Läs

Det gör så fucking ont i min mage,
Fyfan va det gör ont,
Seriöst nu.
Det gör ONT i min mage!
:'(

Söndag 11/4

Heejsan sötnosar!
Vakna nu för en stund sen... Shit mitt huvud snurrar!
Idag ska jag träffa Fantisen tänkte jag.
Vi har några saker att snacka om...:/
Men ha en bra daag allihopa!
Puss puss

hjälp mig! vilken??

haha jag är ju sjuk i huvet. När jag är blondin så vill jag ha min naturliga lite mörkblonda färg eller tom brunt.
Och sen när jag gör de, då har jag det ett tag och sen får jag någon kick och måååste bli blondin igen!
Och sådär fortsätter det hela tiden, nu är jag ju blondin, men fan nu när jag tittar på bilder så vill jag ju ha tillbaka min naturliga hårfärg igen. Eller aa, den där lite mörkblonda. :/
Hur ska jag göra ? ?


VS....


Förlåt men blir så irriterad!

Heejsan bloggen!
Fick en kommentar i inlägget nedan som jag bara vill svara på...

Jag blir bara så himla trött på människor som du..
Du måste ju ha ett grymt tråkigt liv eftersom du skriver de här till mig?
Och du vågar inte skriva ditt namn utan istället skriver du: "till en billig brud"
Hur omogen får man vara? haha seriöst asså.
Har du inget bättre för dig än att sitta och klaga på mig?
Läs inte min blogg om du tycker som du tycker.
Jag orkar inte slösa mer tid på dig nu. Men du ska veta att jag har din IP adress
så om du skriver mer sånna här barnsliga saker så kommer jag blocka dig
så du inte kan kommentera överhuvudtaget. Vore väll synd?
Är så trött på att få såna här onödiga kommentarer.
Fick liknande saker på min förra blogg också.. tråkigt.
Har inget mer att säga nu, jag undrar bara vad ni är för sorgliga stackare!

Puss på er andra, älskar er! ;)



vad har jag gjort idag?

Heejsan sötisar!
Idag har jag varit hemma hela dagen. förutom en snabbis till ica...
Har bara kollat på tv, duschat och fixat mig lite.
Får passa på såna här tråkiga dagar när man inte får gå ut.
För yes, jag har utegångsförbud idag också! -.-

Här kommer riktigt mobbade bilder på mig och min katt.
hehe njut!


9 april

Heejsan bloggen!
Vakna för en stund sen. Venne om jag har utegångsförbud idag också... -.-
Men hoppas iaf att Ni har en bra dag då! Puss


AJ AJ

det svider med utegångsförbud.
:'(


scary

ska kolla på scary movie 2 nu :) puss


höhö ..ego


mini Shopping

God morgon sötisar!
Vakna för en liten stund sen. Ska göra mig i ordning:)
Idag blir det stan, måste köpa lite små grejer...
Sen blir det bio. Tror vi ska se Alice i underlandet 3D.
Men ni får ha en skit bra dag, puss på er!


Sakerna jag köpte igår :)
handkräm
hårspray
läppbalsam
snoddar
armband
facemask

Sant?

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt...
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väll mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling
Tjejen: Älskling

När killen tröttnat på tjejen....
...Nu läser du nerifrån och upp.

about this day

Hellu bloggen!
Idag har jag varit i stan med Fanta,
Wille kom och mötte oss vid odenplan lite senare och var med oss en stund.
Vi har typ gått omkring i stan och hon köpte en jacka och sen köpte vi båda massa småsaker,
kan kanske visa sen, men de e inget speciellt.:)
Men yes, nu ska jag fixa mig lite, ska kanske ut igen om en stund.
Ha de bra, puss! ♥


.

- vad ska man göra när livet är tugnt ?

Eminem - Cleanin Out My Closed


Fy fan va jag älskar den här låten.


hallåååå??

Asså jag fattar inte.. Designen jag har gjort kommer inte upp?
Fett irriterande, den syns bara när jag trycker på förhandsgranska..
Hallå, vad e felet?

Ser ni att det ser annorlunda ut?
De ska vara lite svart o sen ljus ljus rosa o aah, ser ni?

Nya skor


Nya håret

Heejsan bloggen!
Sitter här vid datan nu och tänkte bara skriva ett kort inlägg
innan jag ska börja åka hem. :)
Idag har vi bara tagit de lugnt... xP nej men inget speciellt iaf..
Jag har sprungit runt i huset här och försökt få nån bra bild på mitt nya hår.
Hittade tillsut ett ställe i hans gästrum där det var okej ljus.
Jag vet att det ser typ lite gult ut, men ja. Ljuset var dåligt,
de får jag väll skylla på:P
Puss

ska göra det ljusare, men måste vänta lite
eftersom mitt hår är skiit slitet.
;)


fint fint

Haha oki, vi åt precis klart, filmen börjar snart..
bara en bild.. hehe
:P jummi

Blondie

Heejsan bloggen!
Igår var jag ju hos fanta, vi hade lite "tjejkväll"
gjorde ansiktsmasker, färga hår, snack o sånt mys. :)
Fanta färgade sitt hår brunt, eller lite rödbrunt. Så jävla fin hon är!
Och jag färgade mitt hår ljusblont...
Har haft det förut men det missade ni som kollar den här bloggen tyvärr:P
Hade ju en blogg innan den här och ni som hängde med i den har sätt de;)
Men nu ska jag kolla på film me alle. :)
Puss

är inte de här alla tjejers dröm ?

RSS 2.0