♥ A ♥

♥ Kan inte tänka på något annat än Du ♥
♥ Allt känns bara så jävla rätt ♥

♥ Jag går omkring med ett leende på läpparna ♥
♥ Ett leende som aldrig kommer försvinna sålänge jag har Dig ♥

♥ Lova att du Aldrig lämnar mig ♥
♥ Fan vad jag älskar dig ♥

Dagens ♥

Heejsan bloggen.
Hoppas ni mår bra! här kommer en bild.
förlåt för den fina minen jag gör! :P





29 mars

heejsan bloggen!
jag har typ fixat mig klart och så nu, shit va trött jag är!
den här veckan har vi tema vecka och
jag vet faktiskt inte vad som menas me de,
vi går iaf i skolan till onsdag :)
så yes, idag börjar jag vid 10 och slutar vid 2. Sen ska jag sooova!
Ni får ha så bra idag, puss puss!
love u


heeej igen

Nu är jag hemma igen, träffade min älskling sarah.
bloggar kanske mer senare
pussar

.

ska åka o träffa kompis puss

Hemma

Heeejsan bloggen!
Kom precis hem... Nu är jag jävligt trött, ska hoppa in i duschen!
Puss

hitta en data!

heejsan bloggen!
här kommer ett snabbt inlägg från södertälje där jag,
fanta och många fler är just nu.
En tjej satt med en laptop uppe och jag var framme efter typ  10 sekunder
och fråga om jag kunde få skriva ett snabbt inlägg. haha
jag lät ganska desperat tror jag :P
jaja, nu ska vi snart gå ut en stund jag och alexis,
de blir jävligt varmt här inne!
puss puss <3

Video från idag.

"gulliga tååååg!" haha
jaja, vi är fullt seriösa ni vet ... :P


Bild

Höhö, låg i sängen och hade tråkigt så tog fram kameran. :)

Franska

Heejsan!
Sitter på franska lektion, det är skit tråkigt.:)
Ville bara visa att jag lever, som alla typ säger...
Puss


Dagens bilder

Heejsan sötnosar!
Jag är bara hemma och har tråkigt ska gå snart,
men först tänkte jag visa lite bilder från idag:)
Puss







dockLockar

Godmorning sunshines!
Hur mår ni idag? Sj mår jag bra:)
Jag är hemma hos Fanta för gick hit i morse och fixade mig.
Dom bygger om i vårt kök så vill inte va hemma med alla byggare:P
Vet ni, idag har jag lockigt hår!! :O
Brukar aldrig ha de. Oj oj flisan kör hårt idag!
haha nej men:) nu ska vi snart äta.
Puss <3


Nya grejjor :)

Heejsan bloggen!
Sitter här vid datan bara...
Lyssnar på Mockingbird med Eminem. Älskar den! ♥
Kan lyssna på den hur många
gånger som helst!
Men ja, nu tänkte jag visa lite små saker jag köpte idag...
Puss



Flisan fisan :)

Heejsan bloggen!
Just nu sitter jag och fixar nya låtar till min ipod, behöver lite nytt! :)
Hoppas ni mår bra, puss puss!

Hitta en gammal bild :) fint va?

Bio :)

Heejsan gullungar!
Jag kom just hem, har varit på bio med Danne, Hedvig, Josse och Inez.
Vi såg Sebbe, som ni redan vet haha :P
den var iaf väldigt bra med mycket sorglig!
Tyckte så synd om honom:(
Men nu ska jag fixa mig lite.
Ha de bra, puss!

Söndag idag!

Heejsan bloggen
sitter hemma hos fanta just nu och vi är typ as trötta efter en lång kväll igår!
har gjort ett nytt hål i örat också som typ blev snätt!:S
Eller jag vet inte men känns som de blev de, fan asså!
Men fantas hål blev iaf jätte fint:D
O juste, vi såg typ Björn Gustafsson i solna centrum för en timme sen,
först kände vi inte igen honom men sen så. hehe
Ja men...
Nu ska jag snart åka in till stan och träffa Danne som jag inte träffat på jätte jätte länge,
och Josse och Hedvig och deras kompis Ines tror jag de var. :)
Vi ska på bio och kolla på "Sebbe" :)
Men ha en bra söndag!
Puss

lördagen idag

Heej heej sötnosar!
Just nu är jag hemma hos Fantisen... Vi ska ut såfort hon är klar här:)
Men ja, hur mår ni idag?
Jag mår jätte bra för de känns som de börjar bli vår snart,
de e ganska varmt ute idag ju:D
Yes, idag ska jag gå och klippa mig, mitt hår börjar bli slitet i topparna...
Sen ska vi åka nånstans och sen får vi se hur de blir ikväll ;)
Men ha en fin lördag allihoppa!
Puss

mycket "Fluff"

Titta vad jag precis hittade på H&M home.
Lite sött till rummet, de ser så himla mjukt och gulligt ut! haha
Puss på er gullungar ♥

Mina naglar ♥

Så, här får ni resultatet :)

MYCKET STOLT

Heejsan bloggen! ♥
Jag är den trögaste människan i världen på att uppdatare!
Menmen, ni vet jag har ett liv att leva utanför bloggen också. ;)
Hur mår ni då? Själv mår jag mycket bra,
klarade av en redovisning och
ett biologiprov idag!
STOLT! :P

Just nu håller jag på att fixa mina naglar, blir mycket sexigt asså haha!
kanske kommer in en bild senare på resultatet..
men nu ska jag ta de lugnt här.
Puss puss

Bilder från idag!!

Heejsan bloggen!
Tänkte bara visa lite bilder på
några bakis människor såhär "dagen efter" haha :P
Nej men mina sötnosar erom ju faktiskt.
Och Alexis mest såklart... ♥
Puss :)


Jocke, Davve, Anton och Alexis lite mobbad sådär.. :P


Davve, Anton & Alexis :) ♥
som har jävligt kul verkar de som,
och titta vilket gölligt smile alexis har :P hihi


Alexis och Jocke
HAHA :D
"visa aldrig den här bilden för någon! kolla vad hemska vi ser ut. :("
sry killar, men kunde inte motstå haha!

Nu är jag pigg igen!

Heejsan bloggen!
Känner mig lite piggare nu, även fast det inte blev så mycket vila idag...
Gick ut istället och köpte lite grejer, då blir man ju pigg eller hur! :P
Pussar till er ♥
jeans CHEAP MONDAY, strumpor H&M, trosor H&M, jacka H&M





MYS!

Heejsan bloggen!
Vakna för ett tag sen, oj oj oj va trött jag är!
de blev jävligt sent igår och vi sov hos freddie...
haha jag fick ligga och trängas i soffan med fanta och alexis. MYS!
Jaja, ska inte klaga, bättre än vad vissa andra fick..
tex anton och nåra tjejer fick ligga på golvet. xD De såg ganksa sura ut när dom tittade på oss!
Man ja, nu i morse tog vi pendeln hem och nu ska vi bara tare lugnt.
Puss puss hörs senare!

FEST

heejsan bloggen!
just nu är jag hemma hos fanta, och vi ska iväg snart.
Ikväll ska vi till södertälje till Alexis o Freddi och många fler, våra bebisar... :D
Och okej jag ska inte glömma att nämna Anton han blir så ledsen annars haha :P
Ska bli skit kul men nu måste jag sluta för fanta står klar med jackan och allt och vill dra!
Hörs i morgon puss puss!

*Skulle du förstå*

Heejsan bloggen!
Var skit kul att åka skidor igår. :)
Idag har jag varit skit trött och haft tränin gsvärk i typ hela kroppen haha.
Så blire när man e otränad! :P
Men Aaa, i morgon har jag geografiprov, sitter och pluggar just nu!
Hoppas ni mår bra, puss!



Badelibada!

cha cha cha
just nu är jag hemma hos fanta, vi ska snart bada:)
idag har jag varit i skolan, pöå lunchen åkte jag och Noppin in till stan och kollade efter en
jacka till henne, men venne om hon hittade någon hon gillade:/
I morgon är det iaf idrottsdag i skolan och vi ska åka skidor i romme:D
weeeeeeeeei! fett kul de ska bli, åkte ju där på lovet också :P
Men japp, vi ska vi bada, puss påuss!



HAHAHAHAHA va stora de ser ut!?
blir kanske bättre med hjälm, hoppas jag haha!

Nytt och snyggt

Jag blir glad av alla färgerna haha, känns somrigt och roligt!
Ska bli najs att lägga sig i sängen senare ;)



GoD MORGON

Heejsan.
Nu är det söndag och det innebär sista dagen på lovet. :(
Typiskt att det ska gå så fort, och så läser man på andra bloggar att dom har lov nu.
Jag vill ju också ha lov!
Idag gick jag upp tidigt för kände att jag vill vänja mig lite,
ska ju ändå upp vid 7 i morgonbitti -.-
Kram kram


En bild från igår


Köpt IDAG


Me ToDAY





LöRDAG

Heej sötnosar!
Seeg, kom hem från stan för nån timme sen, lämnade Fantisen.
Igår var de fest, först lite tjejmiddag och sen ut, kuuligt vare! haha
Så idag e jag lite halv död, ska bara ta det lugnt en stund nu och sen får vi se, ha en bra dag iaf!
Puss puss


Fredag ♥

Heejsan bloooooggen!
Jag har fan inte bloggat någonting! förlåt ♥
Jag har iaf åkt skidor i romme i tisdags och träffat min sweeti
Sarah i onsdags, o massa andra grejer under tiden jag inte skrivit!
Idag ska jag och Fanta åka nånstans, måste komma från stockholm haha..
Kom hem till Fantia för en stund sen och hon håller på att fixa sig just nu, hare bra!
Puss puss /flisAN



ojoj va söt haha xD <33

Skidor !!!

Heejson bloggen!
Nu har vi varit uppe i 6 minuter, idag ska vi åka skidor i Romme,
och vi ska åka halv 7... :D
Fy fan va kul de ska bli, har bara ¨kt skidor en gång tidigare
hoppas ni får en bra dag!
Puss och kram

NU ska vi dra!

puss puss!
CommentsForTagged.com - Kisses


"Ska du med"

Heejheej!
Kom precis hem till Fantisen, i morgon ska vi åka skidor i Romme,
så vi ska hämta kläder till oss snart... :)
Men ha en bra dag! Puss

CommentsForTagged.com - Women


Girl power!

Min kvinnliga sida:
[x] Har en hårfön?
[  ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
[x] Bakat åt dig själv?
Totalt:  19 poäng

Min manliga sida:
[  ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[  ] Ätit en blodig stek?
[  ] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[  ] Skött grillen under en grillfest?
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ]  Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[  ] Gjort lumpen?
[  ] Läst nick hornby?
[  ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[  ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand?
[  ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?

Totalt: 5 poäng


RSS 2.0