Fler bilder

Heellu bloggen! :)
Tänkte bara lägga upp lite fler bilder jag hittade här på datan...
En kväll då jag sov hos Rebecca. ;)
Puss













Bilder

Heejsan sötaste bloggen! ♥
Faan va längesen!
Men ni vet de är sommar,
man e inte inne vid datan all the time :P
och eftersom jag inte skrivit på ett tag så är jag lite snällis nu, så ni ska få lite bilder.
Från tiden som gått eller hur man ska säga!

Först en liten dag med den här snygga bruder, sarah :






Sen en liten bild på en trött sötis haha, Alexis :



Och sist men inte minst. Några bilder från en dag med min lilla nöt, Lisa :



"slutar inte helt, men skriver inte så ofta"

Heejsan sötnosar! ♥
Förlåt. Jag vet att jag typ aldrig skriver, men har typ aldrig tid heller!
Det är ju trots allt sommarlov och jag orkar inte tänka på bloggen.
Slutar inte helt, men skriver inte så ofta.
Fast vi får se, just nu känner jag inte alls för att blogga...
Men det kan ju ändras, kanske vill skriva flera gånger om dagen snart igen...
Men ha de bra puss på er :)


elllluuuu

Heejsan sötisar! :)
kom precis hem till Famta.
puss

Ska Plugga

Heejsan bloggen! ♥
Jag har döö tråkigt just nu. :(
Sitter ute på landet och päronen åkte precis och handlade så e själv med lillebror.
De är typ lite mulet just nu, förut var de sol och jag och han var ute och joggade 6 km!
Shit va stolt jag är! Fett bra ju! :P
Men aa, nu ska jag skriva en text om någon tant som ja ska redovisa på måndag.
Hon heter Fredrika Bremer och var en författarre och ehm... feminist... ?
Haha jaja :)
Puss

Bilder !!

Jag, Fanta och Tyra hade "picknick" på ett berg för några dagar sen... Super mys! :)




idag med Fanta i stan, hittade jätte sött linne :) 
fast ska nog ta en större storlek sen.
var för liten över brösten :P
opps



Idrottsdag

Jag ska åka till Fantisen snart. Vi börjar 12:15 idag för har idrottsdag. :D Puss

RSS 2.0