Godmorgon fuck you

Hellu bloggen! :)
Just nu är jag hemma hos mig med Julia.
Vi har sovit hos Sarah inatt men nu skulle hon till sina kusiner så vi gick till mig.
Trevligt trevligt.. haha :P
Men hoppas ni får en bra dag iaf.
Idag är det ju ändå lite sol va! :D
Puss


jag vid en fästning i mallorca :)


Filmdag

Heejsan bloggen! ♥
Har precis ätit middag, ska bara hoppa in i duschen och sen gå till Sarah. :)
Idag har jag varit med henne och vi har tagit de lugnt och kollat på film.
Skit väder liksom så vad ska man göra...? :(
Vi såg iaf American Dreamz :P Jätte kul!


Till skolan

Köpte dom här skrivböckerna och pennfodral för några veckor sen.
Känner mig så duktig :P


GOKART IGÅR!

Heejsan bloggen! :)
Förlåt att jag inte skrivit men mitt internet är fucked up!
Men nu funkar det igen verkar det som.
Kom precis hem efter att ha varit ute med Sarah och Julia. :)
Jag har inte så mycket mer att säga för just nu,
men tänkte berätta hur det gick igår när jag,
pappa och lillebror åkte GOKART! :P
Det var så jävla kul!

Jag körde av banan typ 3 ggr men klarade mig haha!
Och det var en as söt kille som jobbade där och hjälpte mig
varje gång ja körde av. xP
Sen käkade vi lunch på nån restaurang i Norrtälje.
Och sen gick vi runt lite och jag köpte/fick lite grejer... :P

Här kmr lite bilder. Puss





Senare på restaurangen:)







Hoppas jag inte kraschar !

Hellu bloggen! :)
Vakna för typ 40 minuter sen och har precis ätit och klätt på mig.
Idag ska jag åka gokart (stavas det så?)
Det ska iaf bli skiit kul,
ska åka med pappa och lillebror!
Men hoppas ni får en bra dag
och så får vi se om det kommer några bilder
från allt senare...! :D
Puss puss


Case 39

Såg den igårkväll, höll på att dö!


Lite bilder

Hejsan bloggen! ♥
Sitter här med världens hemskaste mensvärk
och vill helst bara gå och gömma mig i sängen.
Men innan jag gör det så tänkte jag bara
lägga upp lite bilder. ;)
Puss




Hotellrummet:)



Ego foton:P












Isvatten

Hejhej bloggen! :)
Idag är det skitväder igen,
men badade faktiskt idag.
Fast det var inte direkt skönt!
Iskallt snarare... :(
Men hoppas ni har det bra!
Puss

Dark Waters

OMG.
Jag typ dör.
Seriöst vilken
läskig, obehaglig och äcklig
film vi precis såg!
Eller inte precis läskig som en skräckfilm,
men liksom jävligt, jävligt obehaglig.
Jag överdriver inte när jag säger att alla typ satt och
andades som om vi sprungit flera mil.
Och mina tårar rann som fan!
Mitt face är svart.
Mascara överallt haha
Men puss på er sötisar!


.

Om du kysst mig för sista gången,
ta mitt hjärta med dig när du går
håll det mot ditt hjärta
så ska du få höra att det fortfarande slår..


Bloggen är öppen igen!

Haha jaha ni sötnosar jag
öppnar bloggen!
:)
Den har ju varit låst hur länge som helst,
för jag tänkte ta det lite lugnt nu när det är sommar,
och sen börja igen i höst. ;)
Men som ni ser nu så har jag ju inte kunnat hålla mig och skrivit ändå! :P
Fast att jag visste att ingen läste elr ens kunde läsa det!
Så känns som att det är lika bra
att öppna den nu igen. :P
Jag vet att jag säkert tappat alla läsare nu men ni kanske hittar tillbaka
och förhoppningsvis så kommer de ju nya också! ;)
Puss puss


Bild från en toalett på en servering i Mallorca ;)

Kanske öppnar bloggen snart ?

Tja tja bloggen! ♥
Nu är jag ute på landet igen...
Är just nu med Julia :)
Vi sitter och geekar Guitar Hero haha
och jag förlorar självklart. -.-'
Men hoppas ni har de bra,
ska snart ta och öppna bloggen tänkte jag.
Hehe just nu är den ju låst. :P
Så vet inte varför jag skriver
överhuvudtaget...
Menmen.
:P

Och som ni ser nu
(elr inte eftersom bloggen är låst..) haha
men iaf, jag har precis fixat till den lite,
gjort en ny header och lagt in lite music och sånt. :)
Men nu måste jag sluta!

Puss på er

Back In Sweden !

Hoooola a todos ! :D
Nu är jag tillbaka i Sverige efter en hel vecka i Mallorca med min lilla älskling Fantis!
Känns både sorgligt och kul.
Kommer sakna alla snygga spanjorer!
Menmen, vi ska till västkusten och annat kul nu så det blir bra.
Men hoppas ni mår bra,
ville bara skriva oss visa att jag lever
eftersom jag är så dålig på att göra de annars. :P
Puss

...Fast saknar fortfarande alla sjukt söta spanjorer...


Lördagens klädval

Heejsan alla!:)
Kom på att det var väldigt länge sen jag la upp en dagens outfit!
Och jag hittade precis 2 bilder på vad jag hade på mig i lördags
innan vi skulle dra till vällingby.
Så här får ni de! ♥
Puss



visst var jag söt ? :P haha

måndag 5 juli

Heejsan bloggen! ♥
Just nu är jag ute på landet.
Julia åkte för ett tag sen in till stan...:(
Men hon kommer hem i kväll så jag klarar mig nog.:)
Hoppas att ni alla mår bra,
jag har badat och de e varmt som fan i vattnet skit skönt.
Puss på er
sötisar

Fler köp !

Heejsan bloggen!
Tänkte visa två till grejer som följde med mig hem.. :P
En vattenfast maskara, bra på sommaren liksom!
Och sen ett par ballabrillor haha puss


Nytt i garderoben 2

Heejsan bloggen! :)
Kom precis ut ur duschen, håret blir så trassligt
när man badar så måste tvätta ur det.
Har vart nere vid stranden
typ hela dagen. Skit skönt!
Här kommer andra delen av
kläderna jag köpt.
Puss på er




SLUT


Nytt i garderoben 1

Heejsan bloggen!
Ska snart dra och bada men tänkte bara visa lite saker jag köpt.
Här får ni de första grejerna, visar resten sen!





Somrig under - Från Lindex






RSS 2.0