Godnight sleep tight

Heejsan bloggen!
Ska gå och lägga mej nu snart, är trött i hela kroppen för har badat hela dagen:)
badade med Fanta och Daniel, Niclas kunde inte..
Men de blev skit kul iaf och jag har typ röda knän o rivmärken lite överallt
efter alla hopp och åk i "forsen" :P
Men de vare väll värt, lite ont måste man ju ha efter en heeeel dag. xD
Men vi hörs i morron puss! <3


Nu Ska Det Badas !

tja tja!
just nu är jag hemma hos Fanta, vi ska äta och
sen gå och träffa Daniel o Niclas o åka till erikstalsbadet :D
Fett kul de ska bli haha puss!

Vilken dag äre idag?

Goodmorgoooon mina sötisar!
Idag äre... ehm... söndag väll? haha
Jag håller inte ordning på dagarna.. :P
Men aa, idag ska jag träffa Fanta, Niclas och Daniel och så ska vi åka o bada, haha!
Men de ska bli kul, låter kanke lite barnsligt men jaja.
Hoppas ni alla mår bra, nu ska jag ta en duscha och fixa mig.
Puss puss


ny kjol !

Heejsan bloggen!
Kom precis hem, elr jag inte hem, men hem till fanta. :)
Vi har vart i stan idag och handlat, super söt kjol! ♥
Sen så har vi badat och kom precis hem efter att ha handlat lite läsk o chips och träffat Daniel.
Nu har vi sport lov ooomg fett skönt! :D
Men ha en bra kväll då, puss!


min nya kjol :D fett fin visst? :P

Mycket kort.

Heejsan sötnosar!
Har inte så mycket att säga...
Är hemma, ska duscha snart, provet gick sisådär och jag är as trött!
Hehe roligt inlägg men jaja :)
Puss puss


Feliccia tycker inte om skolan.

Heejsan bloggen! ♥
Sitter i skolans fula datasal just nu.
Vi har precis haft biologi och ska ha So nu...

Sen är de lunch! :D
Shit va jag är hungrig...

Jaja, lite senare idag har vi kemiprov.
Pluggade ju som fan igår så hoppas de går bra. :)
Hoppas ni alla mår bra nu, puss puss!


Sweet dreams!

Heejsan igen mina sötisar!
Så ja, idag kan ju ingen klaga på för lite bilder eller att jag inte skrivit. :)
Idag har det blivit flera inlägg och flera bilder, shit tänk va rolig bloggen skulle bli
om jag alltid hade en cam, ska nog ta och köpa en snart!
Hade en förut men den gick ju sönder... :(
Men ja, hoppas ni blev nöjda nu! och som ett litet extra fint slut på dagen
 så får ni två bilder på hur jag ser ut just, precis nu...
och så ett litet godnatt, sov sött så ses vi i morgon!
:)

lite små trött efter hååårt pluggande...


Kemiprov i morron!

plugga.. plugga.. plugga.. !!!


'


Idaaaaah!

Heejsan sweetisar! ♥
Just nu e jag hemma, har varit med Fantisen idag :)
Finns inte så mycket mer att berätta.
Förutom att vi totalt skämde ut oss på idrotten...

Vi skulle hålla i uppvärmningen,
och vi hade inte förberätt någonting alls så det blev kaos.
Alla sprang omkring i en jävla cirkel och jaa de kändes som dagis! -.-
Haha, jaja inte klaga nu Flisan.

Men aa, lånade hem Fantis cam idag så ni ska få lite bilder,
Har märkt att jag vart dålig med det.
Här får ni dagens outfit. ;)

Puss puss


den 24 februari 2010

Heejsan bloggen!
Idag har jag sovmorgon till 09:40 :D Men måste endå gå 10 över 9 för att hinna...
Jaja, idag är de inte så många lektioner och vi slutar med gympa,
jag och Fanta ska hålla i någon slags uppvärmning, haha de kmr inte gå bra! xD
Men jaja, försöker hitta låtar som vi kan spela då, men de går trögt!
Vi hörs senare, puss!


Träffat Sarah och Julia ♥

Heejsan bebisar!
Just nu är jag hemma, snackade precis med Fantisen i tele...♥
Idag har jag vart med Sarah och Julia, shiit va länge sen de va!
Saknat dom som fan!! :O
Vi var först och fikade på Mocco, satt där ganska länge och snackade...
Och de var en pedofil som satt o tittade på oss hela tiden,
fast att han satt med sin flickvän typ, stackars tjej säger jag bara xD haha
men aa, sen åkte vi hem till Julias nya lägenhert, hon har flyttat..
så vi var där och jag är inte ett dugg avundsjuk nejnej! -.-
dom har typ 3 toaletter o 591438 rum!?
Fan jag villl flytta haha!
Och sen måste jag bara berätta vad som hände när jag och Sarah skulle börja åka hem.
vi stog och väntade på en buss i över 30 minuter,
den kom tyvärr aldrig så vi fick gå hela vägen till tunnelbanan,
fast den var ju inte så jättelångt bort men ajja,
jobbigt endå om man inte har någon kondition haha..
Nu ska jag tare lugnt och äta.
Puss


från skolan

Heejsan bloggen!
Jag hade tur i morse endå, so:n var inställd! :P
Men jaja, nu har jag precis haft lunch och nu ska jag ha Livskunskap.
Puss puss

Faan asså, nu blev de sent!

Heejsan alla tröttisar!
Idag börjar jag klockan 8 men min mobil ville tydligen inte väcka mig i morse
så nu sitter jag här med shorts och linne och är lite små sur.
Och så ska det vara så jävla kallt i rummet också! Aaah
Jag hoppas verkligen att snön försvinner och att det blir sommar snart! 
Sverige ska väll inte bli nya nordpolen!?
 Men jaa, ska skynda mig så jag hinner till andra lektionen då!


måndag 22 februari

Heejsan.
Sry för dålig uppdatering... Har haft fullt upp i helgen!
Men aa, ikväll så har jag pluggat kemi, skiit tråkigt.
men har prov på torsdag så måste -.-
skriver mer i morgon, puss!

juste ska träffa mina beebisar i morron :D


Änglar

Heejsan sötisar!
Hemma just nu, städar mitt rum med lars winnerbäck Änglar i bakgrunden...
Den är så skön :)
Hoppas ni mår bra, här är en bild från hemma från fanta
Puss



Sweetis ♥

Heejsan gullungar! ♥
Just nu e jag hos fantisen, hoppas ni mår bra! :)



ljuset från lampan kom rakt i mitt ansikte, haha ser helt vit ut!


Picture

Heejsan.
Jag hittade precis lite bilder på min kamera... och eftersom jag inte har något annat att visa er idag
pga att jag varit hemma så får ni väll se en! :)
Puss


Rubrik!

Heejsan mina kära läsare!
Jaa ni, idag har jag bara varit hemma,
ätit, sovit, suttit vid datan, och gjort en musik läxa.
Inget speciellt sådär... Jag längtar till i morgon när jag kan träffa folk igen.
Utslagen börjar iaf försvinna nu och jag håller verkligen tummarna
 för att dom är heelt borta i morgon när jag vaknar! :D


H.O.M.E

Heejsan sweetis!
idag är jag hemma för mår itne så bra,
eller asså har fått typ lite utslag i ansiktet så jag vägrade gå till skolan! hehe
men asså vet fan inte vad det är!!
hoppas det går bort till i morron när jag har lovat fantisen att komma.
hon ringde mej och bah vafan flisan du måste komma! haha
hon e så söt, saknar henne med! :)
men aa, ni får ha en bra dag.
Puss puss


Lite bilder från dagen!







♥♥♥


Bild

Heejsan sweetisar!
Just nu är jag hemma hos mig, har precis ätit mat, jag ska ladda upp lite bilder från mobilen sen som jag och Fantisen tog i skolan idag, men orkar inte just nu :P
så ni får den här från lunchen istället. Puss


Typiskt - Lata - Flisan

Heejsan bebisar! ♥
Har precis slutat skolan, och är hemma hos Fanta.
Orkar inte skriva mer nu, skriver och lägger in bilder när jag kommer hem ist. :)
Asså faan! Första dagen med den här bloggen hade jag 50 besökare!
Och eftersom jag slarvat så mkt med att skriva nu så har det sjunkit. :(
faan men jag looovar jag ska bli bättre!
puss

...Ja det är sant...
Typiskt - Lata - Flisan
:(

plugg med fantisen

Heejsan sweeitsar!
Just nu är jag hemma hos Fanta
och vi pluggar till ett religionsprov vi ska ha i morron, fett jobbigt! ;O
jag ska iaf sova här ikväll :P weeei haha men aa, ni får ha en bra kväll!
Puss älskar er!


♥ Glad alla hjärtans dag! ♥


Lööööörda

heejsan sweetisar ♥
just nu sitter jag på fantas pappas jobb...
idag har jag varit med sanna, Becka och fanta. :)
vi va i solna, åh aa... :P venne vad ja ska skriva mer nu.
ha en bra lördag puss!


idag.

Heejsan sweetis!
Nu är jag hemma, sitter bara vid datan o tråkar. :)
idag slutade vi 12:30 och då åkte jag och Fanta hem till henne, där käkade vi lunch...
Sen tog vi tunnelbanan till slussen och därifrån en buss till Hemmesta...
När vi kom till hemmesta gick vi till Janes skola, vi var först med på hennes lektion..
och de va as jobbiga killar där som bah: vilka e ni? vad gör ni här? e ni Janes kompisa? Hur gamla e ni ? blablabla, skit irriterande! ;O haha
men sen så gick vi typ omkring i skolan och träffade hennes kompisar, bla en kille som hette Ömer och han gillade mig! När vi var själva höll han typ på å bah du e så jävla söt, kan du skicka lite bilder till mig?
han va snäll liksom men blev nästan rädd för han fan haha, asså mest för att Jane berätta att han stått utanför hennes dörr o bölat för att han inte fick komma in :S
men aa, han fick mitt nr iaf haha... jag e nog sjuk. xD
Sen åkte vi till slussen allihopa och senare åkte jag och fanta hem..
Och nu e jag hemma! de va min dag, skum. Puss puss


hej och hejdå

Heejsan söööötisar!
just nu är jag hemma hos fanta, vi har slutat skolan för idag, sååå skönt!
Vi ska åka snart, fast ni får inte veta vart hahaha! :P
aja, puss puss

kort dag

hejhej!
just nu sitter jag i skolan, vi har bara en lektion kvar och sen slutar vi.
jag hade glömt det men lärarna har tydligen någon grej sen så hela skolan slutar 12:30... :D
Fett skönt, men iaf, hoppas ni får en bra dag!
Puss


Nagel kris.

Sååå min sötnosar! ♥
Klockan börjar närma sig halv 10 och jag tänkte stänga av datan och typ ta en liten dusch...
Sen ska jag fixa naglarna, wtf har hänt med dom!? ;O
Förut hade jag faktiskt fina långa hårda naglar, och nu??
fan dom e mjuka och går sönder hela tiden, så jag har klippt ner dom så det ser helt hemskt ut!!
tkr det är skit fult med korta naglar asså! men jaja, hoppas dom växer ut fort. :/
Ni får ha det bra, puss!

 


i sommar ...

Heeeejsan!
just nu e jag skiiit glaaad :D
snackar med fanta i luren just nu, vi ska åka utomlands i sommar! weeeeeeeii
vi snackar typ om att åka till spanien elr grekland...
jag har varit i grekland 2 ggr så aa, vi får se :P
men fett kul iaf. vill ha sommar nu! :D ♥


hittade bara en skit bild från kroatsien i sommar...

Hejhej

Nu är jag hemma hos fanta, men måste hem och plugga så skriver mer senare!
Puss

till skolan

Gooodmorron sweetisar!
Idag har jag sovmorgon till 09:40 så är hemma. Har duschat och gjort mig i ordning och fixat en svenska läxa som jag inte han klart med igår. ;)
Men jaja, nu måste jag börja dra till skolan här. Får inte komma försent måste skärpa mig nu!
Ni får lite fula morgon bilder sålänge, puss puss!



hehe, ja allting blir inte alltid bra.

natti

godnatt :) lägger mej o läser läxa nu. haha vet att jag ser trött ut.


Fiiiiina ! ♥

Titta vilka sööta linnen jag hittade på H&M, fan måste köpa! :p ♥



Morron månda

Godmorning sunshines!
Nu ere morron och vi ska till skolan, åh fy fan asså.
Aja. puss puss

Omg :D


Godnatt sötisar!

Såå, nu har vi badat och ätit lite.
Och jag har typ druckit 100 glas hallon soda! xD haha de e så gott!
Men aa, i morgon börjar vi 09.10 så vi ska typ börja göra iordning här...
Inte gå och lägga oss ännu kanske men aa iaf. :P
Hoppas ni får en mysig kväll och fan att helgen e slut! :'(
Puss


Haha, flumbild från innan vi gick ut idag... xP

Och såhär såg vi ut ikväll dårå. :)

jajaa....... hahaha

Britney Spears - 3 ♥

Heejsan sötisar! ♥
Omg asså vi åkte till Märsta... och visste inte hur vi skulle komma hem! HAHA
Men aa, snart ska vi hem till mig och hämta kläder. för jag ska sova här :D
Puss puss


 


Bilder från, ehm nångång i veckan

Heejsan sötisar! ♥
Asså shit vad jag har slarvat med att skriva! Förlåt!
Men asså har typ inte haft något att skriva om o inga bilder att visa... :/
Men nu är jag iaf hemma hos Fanta, och här hittade jag lite bilder från typ i veckan, kmr fan inte ihåg vilken dag!
Men dom kan ni iaf få, så ska jag skärpa mig nu också!
Puss puss






Det har vart skit. Men nu är jag tillbaka.

Heejsan sweetis!
Omg jag har inte skrivit ngt på skit länge! :O
Förlåt, jag har typ aldrig haft tid. ♥
Det har hänt så jävla mkt skit, har inte orkat helt enkelt. :(
Fast det är inget jag tänker berätta o här.
Just nu har jag iaf musik och sitter i datasalen...
Innan hade jag franska prov och det gick ganska bra tror jag,
satt iaf hela jävla kvällen igår och höll fan på att dö!!
Men aa, hoppas ni alla mår bra.
Puss o kram


RSS 2.0