Sunday bitch!

Heejsan bloggen!
Skrev inte så mkt igår, pga att jag aldrig satt vid någon dator.
Var ju på bio, jag och Fanta träffade Sofia och Emelie, vi såg snabba cash som jag tyckte var mkt bra, lite mkt blod kanske haha!
Sen efter filmen gick vi omkring i stan allihopa... Och sen får ni inte veta mer haha! xD
Ja en skön lördags kväll iaf.
Hoppas ni mår bra, idag ska jag till vällingby med några kompisar. ;)
Puss puss sweetis! 


Biiio time ;P

Heejsan sweetis!
Idag blire bio, Snabba Cash ;) Ska bli skit kul!
Men nu måste jag dra om jag ska hinna käka lite på donken innan... :P
Puss puss älskar er!!


Morron

Godmorgon göllungar! ♥
Nu har jag precis vaknat och ska äta och duscha...
Idag kmr Fantis hit och v ska ut.
Hoppas ni får en bra dag, pussar!


Handlat! :D

Heejsan sweetis! ♥
Kom hem från stan för ett tag sen, jag och Fanta har handlat lite...
Började kännas lite tråkigt i garderoben så vill ha lite nytt! :P
Så vi åkte in till stan och köpte lite små saker, inte mycket men lite nytt och fräsht blev de iaf! :D
Ha en bra fredags kväll, Puss puss


BikBok, Kicks och H&M ..
HMM, vad kan finnas i påsarna? :P


Todayyyyy ♥

Heellu sweetis :D
Hur mår ni idag? Själv mår jag jätte bra. :)
Idag har jag bara vart i skolan, inget speciellt, sen var jag med Fanta en stund efter.
I morgon ska vi till stan och handla lite, måste ha lite nya saker känner jag. :P
Så ja, vi får väll sa vad som följer med hem! :D
Hoppas ni får en bra kväll nu, här kmr lite bilder från idag.



Haha fina va?? xD
Vi satt och väntade på att vår kemi lektion skulle börja!


Plugg...

Heeeejsan sweetis! :)
Hur mår ni idag? Jag mår bra, känner mig lite trött bara...
Jag är hemma nu, måste plugga lite franska och läsa svenska. -.-
Fy fan jag hatar läxor. Vrf kan man inte göra allting i skolan och vara ledig på kvällarna!? :D
Jaja, men hoppas ni mår bra, bloggar mer senare.
Puss puss




HAHA cam bilder xD

Heejsan sweetis!  ♥
Just nu är jag hemma hos fanta, haha håller på att smsa med habibi om en sak:P
Men jaa, jag satt och lekte lite med fantas cam medans hon åt, och har inge roligare att visa nu så här får ni! :P






rött o rött.

heejsan bloggen.
här sitter jag med nymålade röda naglar och en tuss i näsan....
tvättade ansiktet och råkade slå till ganska hårt på näsan.
och tydligen så var min näsa lite kännslig just då så det började forsa blod!
Okej det lät äckligt nej men aa, började blöda iaf.
Så ja, det enda posetiva just nu är väll att det är rött och rött.
röda naglar och rött blod.
perfekt! :)

HejHej Sweetis ♥

Heejsan sweetis! :D
Kom hem från Fanta för ett tag sen, haha jag fick gå därifrån med en hylla jag gjort på träslöjden och den var inte så liten heller så folk tittade på tunnelbanan xP haha fett pinsamt för mej! :P
Men aah. Just nu är jag hemma iaf, ska plugga lite och så senare...
Men sålänge får ni två bilder från lunchen idag.
Pyss pyss ♥



MVG barn !!!

Heejsan bloggen! ♥
Nu är jag och Fanta hemma hos mig och håller på att laga mat, vi har lunch...
Asså aah jag e skit glad för fick precis MVG på en franska text! :D
Men aah, vi hös mer senare.
Puss


Natti natti ♥

♥Har inte hunnit skriva så mkt idag.
Men kmr itne på något att skriva just nu iaf, så godnatt!♥


Hos fantis




Färdig! ♥

Såja gullungar!
Nu är jag färdigfixad och ska väll snart ta och åka till Fantis. :)
Idag är vi lediga från skolan om jag glömt att säga de. För vi jobbade liksom på kvällen i torsdags på öppet hus, så idag fick vi "kompensationsledigt" vad nu det är? haha
Jaja, jag har precis sminkat mig klart och fixat håret, gjorde det lite vågigt/lockigt idag. Ganska fint.
Tyvärr så fastnar jag inte på bild just nu, irriterande! Men ni får nöja er med det här sålänge.
Puss





Good morning sweetis! ♥

Goodmorgon sötnosar!
Har precia vaknat typ. Pappa ringde mig kvart i nio och jag var så trött
att när jag tittade på klockan trodde jag den var kvart i 3. xD
så jag fick typ värsta paniken.haha
Men jah, nu ska jag äta lite frukost och sen fixa mig.
Puss ♥


Home ♥

Heejsan sweetis!
Är hemma, och har precis ätit mat.
Ikväll måste jag plugga lite och sen ska jag bara chilla framför datan...
Inte så mkt mer att säga om denna kväll. Men aah!
Hoppas ni alla mår bra! Det känns iaf jätte kul att jag redan fått typ 30 besökar.
För har ju ändå bara haft bloggen i 3 dagar och inte berättat om den för någon ennu.
Hoppas att det bara fortsätter uppåt, vill ha som på min förra blogg, där jag faktiskt fick rätt många besökare, men den hade jag ju haft i lite drygt ett år också, men aah, hoppas hoppas! ♥



Damp mamma.

Heejsan gullungar!
Nu är jag hemma hos Fantis, men ska hem snart för min mamma har typ lite damp. -.-
Men jaja, vi hörs mer när jag kmr hem!
Puss




Sööndag! :)

Goodmorgon sötisar!
Är ni vakna? Jag är iaf hemma hos Fanta, vi ska ut snart...
Hoppas ni får en mysig söndag så bloggar jag mer senare.
Puss






Sweet dreams and wake up happy

Så söötnosar!
Nu har jag kollat klart på filmen, de var ett tag sen den var slut faktiskt. :P
Men den var iaf jätte jätte bra. :)
Och så har jag och fanta bestämt att jag ska vara hos henne 12 i morron o sen ska vi åka nånstans o ha kul!
Så hoppas ni sover gott nu så hörs vi med nya inlägg och nya bilder i morgon.
Blev inte några bilder idag ju för var bara hemma och ganska trött.
Blir inga fina bilder då hehe.
Puss


Film time !!

Heejsan sweetis!!
Nu ska jag titta på film. Ni får ha en bra kväll, puss puss!


Danish - Le igen

Heejsan sweetis!! :)
Nu sitter jag här och lyssnar på music. ♥
Älskar bara den här låten, fick höra den första gången av Fantis, så fin!
Man får nästan lite tårar i ögonen, lite sorglig!
Men aa, hoppas ni mår bra!
Puss


Tråkigt inlägg.

Heejsan sweetis! ♥
Blir ett sent godmorron här! :P
Har typ bara varit hemma och slöat hela dagen, duschat, fixat mej och så...
I morgon ska jag träffa Fantis och vi ska träna tror jag. ;) yeah vi kommer bli så jävla snygga!!
Men aah, vi får ha en bra dag, elr vad man nu ska säga
när klockan börjar närma sig 4...?
Puss puss


Sov gött! ♥

Heejsan alla sweetis! :)
Tänkte bara skriva godnatt och sov så gott!
Jag ska gå och lägga mig snart för det känns som att jag håller på att somna, hehe :P
I morgon har jag iaf tänk gå till H&M en snabbis och kolla på en jacka jag sätt på hemsidan, den ser jätte fin ut :D
Elr jag tror att den kan bli fin på, haha vi får se!
Men sov gott puss puss!



Eller, ska man ha en blå? :)


Fredag !

Heejsan sweetis! ♥
Tänkte bara göra ett snabbt inlägg och önska er alla en skön fredags kväll! :P
Här kommer 2 bilder på mig från idag i skolan, enjoy! ;)



Uppsala !?

Heejsan sweetis! ♥
Just nu sitter jag och Fanta på hennes pappas jobb, asså ni fattar inte vad vi har gjort!
Vi visste inte vad vi skulle göra efter skolan så vi bah: ah vi åker pendeltåg nånstans... :P
Så vi tog mot Bålsta och asså när vi kom dit kom vi typ rakt ut i en skog! :S
OMG de var så jävla kallt och typ värsta landet, asså fanns typ ingenting, hur kan man bo där?!
Sen när vi skulle hem så funkar inte våra SL kort! Så vi frågar en gbbe som sitter där i kassan och han säger att dom inte funkar och att vi måste betala 24 kr. :S
Men vi hade inga pengar så vi liksom bah snälla snälla vi måste hem!!
Så sa han: dom där korten funkar inte här, bara i stockholm. Vi bah e inte de här stockholm?:S
Han bah nej det är Uppsala. HAHAHA xD Shit va korkade vi är! Men han släppte iaf igenom oss så nu e vi i stan igen. :P
Puss

Lunch !!

Heejsan sweetis! ♥
Första inlägget på den här bloggen för mig, hade en annan förut men  palla inte den! :P
Hade jätte lång blogg paus på den sen orkade jag inte fortsätta skriva där.
Just nu är jag iaf hemma hos Faanta, vi har haft idrott och gick hem för att käka typ. :)
Men aa, nu ska jag hjälpa henne med maten skriver nog mer senare!
Puss


Fantis and moi :)


OMG!! Jag e inte så jävla blek i verkligenheten! :O

RSS 2.0