Har inget viktigt att skriva...

Heejsan bloggen! :)
Förlåt för att jag uppdaterat dåligt.
Men det är mycket i skolan just nu!
Jag kom hem för en stund sen.
Och i morgon är det fredag, weeei!
Puss haha

Försovit mig!!

Heejsan bloggen! :D
Vaknade nu för en stund sen...
Jag har försovit mig, min lektion börjar klockan 08:00.
Fast jaja, lektionen efter den kmr inte vara och då börjar nästa vid 10:00 istället.
Så jag får väll en sovmorgon dårå! :P haha

AA, idag blir det en lite annorlunda dag,
kmr bara att ha två lektioner pga att hela klassen ska redovisa i olika omgångar under dagen...
Ett miljöprojekt.. funny -.-'
Jag ska redovisa vid 12:35 så sen är jag "ledig" tills 15:00
när alla ska vara tillbaka för en genomgång och lite reflektioner och sen slutar vi.
Ganska skön dag ändå! ;)


Den 28 september 2010

Heellu bloggen! :)
Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt mycket bättre!
Jag var ju i skolan idag, trodde jag skulle dö och behöva gå hem men det gick bra. :)
Vi slutade lite tidigare idag också så det var skönt. ;)
Men nu är jag iaf hemma, ska äta något lite snabbt och sen ska jag gå ut och träffa Becka. :)
Vi ska väll bara gå runt lite,
sen så måste jag hem och plugga för en stor redovisning jag ska göra i morgon!
Aah jag hatar verkligen skolan ibland,
men jag måste göra den! :(
Men ha en bra dag! Puss på er ♥

såhär ser jag ut just nu :)


Svenska New York-fruar

Heejsan bloggen! :) ♥
Jag sitter och tittar på Svenska New York-Fruar.
Haha, asså dom är ju verkligen roliga!
Ena tjejens hund hade en PRADA-väska !! haha
Helt sjukt hur vissa lever, men kul för dom då! :P
Nu ska jag göra en svenska läxa och sen gå och lägga mig.
I morgon ska jag försöka gå till skolan,
skulle egentligen stannat hemma en dag till för är fortfarande inte bra,
men har massa i skolan så det funkar helt enkelt inte!
Men ha en bra kväll!
Puss på er ♥

sick and tea.

Heejsan bloggen! ♥
Jag ska äta lunch precis, är hemma idag.
Är ju sjuk/ jävligt förkyld.
Jag sov typ ingenting inatt, näsan bara rann och hade liksom ont överallt.
Jag vaknde någon gång vid halv tre, sen kunde jag inte somna om, så har varit vaken sen dess...
Känner mig rätt slut kan jag säga! :(
Men jag ska iaf äta pasta och lövbiff nu,
och dricka mitt uuuunderbara te! :P
Haha, nej inte underbart då men sjukt gott iaf! ;)
Puss på er.

Inga bilder idag för jag är ju inte direkt fixad som ni förstår...
Men ni får se mitt te iaf. haha



Hösten känns i näsan...

Heejsan bloggen! ♥
Här sitter jag och snorar med en kopp te i handen. :(
Börjar bli jävligt förkyld känner jag,
en sån där jävla höstsnuva. Fan asså,
hoppas bara att jag slipper feber och sånt skit! :/
Idag har jag köpt ett par jeans,
(skit snygga!!) :)
Sen gick jag bara hem och la mig i sängen och sov. Helt slut!
Nu ska jag dricka upp mitt te
och sen ta en dusch tror jag. ;)
Puss på er ♥



Godnatt


R Kelly - The World's Greatest ♥

Heejsan sötisar!! :) ♥
Just nu e jag hemma, sitter och bara tare lugnt...
Idag har jag varit med Jasmine och Fantisen. :) Vi var hemma hos Fantiz ett tag
tills ja skulle gå och möta Navin i solna...
Men så kunde inte han pga nånting typ så ja gick hem. -.-
Och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik.
En låt som fastnat i min hjärna,
har gått omkring och sjungt den hela dagen! haha :P





Sovmorgon ♥

Heejsan bloggen!
Sovmorgon idag! :D weeeeeiii
Jag håller på att fixa mig och så ska jag dra vid typ 20 över 9. ;)
Idag har jag bara 3 lektioner, så det är skönt! :)
Men hoppas ni mår bra.
puss ♥

love! :P
Red Hot Chili Peppers - Californiacation


23 september 2010 ♥

Heejsan bloggen! :)
Idag är jag skit trött, träffade Becka en stund efter skolan
och sen gick jag, pappa och lillebror på pizzeria. Jummi! ;)
Känner mig helt död ikväll, skönt att man har sovmorgon imorron iaf! :P
Börjar 09:55. Yeeeees va skönt! :D ♥
Men puss på er! :)

Klockan har kommit ♥



Gos ♥

Heejsan bloggen! :)
Japp, jag träffade Kalle en snabbis innan maten,
sen käkade jag och sen pluggade jag...
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen titta på Idol. :)
Hoppas ni får en bra kväll!
Puss ♥

Hihi titta vem som låg och gosade med mig innan kalle kom...
:P







Dagens outfit ♥

Heejsan bloggen! :)
Jag tänkte visa dagens outfit.
Tröjan är från Gina och jeans från Cheap monday.
Puss ♥



I Datasalen ♥

Heeeeeejsan bloggen! :P
just nu sitter jag i datasalen... vi har teknik. funny haha :D
men hoppas ni mår bra! Puss


Morgontrött ♥

Godmorgon sötisar!! :)
Jag är så jävla trött, känner mig helt död!
Men det är skola idag och man måste upp.
Jag börjar klockan 8 idag med språk och läxförhör, kul!?
Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Just nu känns det bara som jag vill gå hem och sova direkt!
Men vi får se. :) Ha en bra dag allihopa!
Puss ♥

21 september

Heejsan bloggen! :)
Idag har jag bara varit i skolan.
Efter skolan så gick jag och Noppin på läxläsningen...
Vi har skit mycket prov o läxor så vi tänkte vara lite duktiga och försöka plugga.
Men det gick väll sådär, blev inte så mycket plugg, satt mest och snackade! :P
jaja, nu har jag iaf precis kommit hem, träffade Navin i solna en snabbis också. :)
Och aa, ikväll ska jag på middag hos Louise och Elin. :)
Funny bunny... Men men, vi hörs!
Puss :D

Det är inte kul att plugga!

Heejsan bloggen! ♥
Jag tänkte sätta mig och försöka plugga lite nu,
har franska läxa till onsdag, samhällsprov till torsdag och matteprov till fredag! -.-
Faan va mycket skit vi har just nu!
Och det där var inte allt. Finns mycket mer men det var iaf dom grejerna jag tänkte böja med nu.
Önska mig lycka till, haha!
Puss


Lilla prinsessan, Sessan! ♥

Haha, kolla vad Fantas katt Sessan är söt! :D
Hon ligger och sover på rygg i Fantas säng... Söööt!
Var tvungen att filma också hehe! :P




Flickan från ovan



Såg precis den här filmen, skit bra!


Hem klickat ♥

Heejsan bloggen! :)
Jag har precis klickat hem en klocka från uriel.se
Dom har skit söta klockor där, så jag kunde inte motstå att klicka hem en i Cerice ;)
199 kronor kostar en klocka och dom finns i massa olika färger!
Men puss på er!:)







Design problem. ♥

Go'morron alla sötisar! :D
Hoppas ni har sovit gott! ♥
Jag har sovit som en jävla stock,
haha men nu är jag vaken! :)
Men nu till ett litet problem, min design är heelt fuckad!
Och jag orkar inte fixa den...
SÅ, ni får ta att den ser helt mobbad ut ett tag till.
:)


Igår var jag iaf med Kalle. :) Det var kuligt!
Och idag så tänkte jag typ försöka hitta nya jeans.
Vill ha några nya nu! :P
Så vi får se hur det går.
Men ha en bra dag sötisar!
Puss


17 september -10

Heejsan bloggen! :)
Hur mår ni idag?
Själv hade jag en jävla otur i morse, som ni vet...
Men resten av dagen blev bra. :)
Nu har jag iaf slutat och är hemma hos mig.
Jag väntar på Kalle som ska komma hit när han slutar.
Vet inte riktigt vad vi ska göra,
men vi får se vad som händer helt enkelt. ;)
Men puss puss på er! ♥



Typiskt!?

Heejsan bloggen! ♥
Asså så jävla typiskt, jag trodde att jag började som vanligt klockan 8 idag så jag vaknade klockan 6 (!!!)
och stressade för att hinna dit.
Så när jag kommer dit är ingen där och vi börjar typ 09:55! Fuck -.-
Så ja fick ringa Fantiz och gick hem till henne ist, orkade inte gå hem liksom!
Och nu e jag här. Hade kunnat sova 2 timmar längre!!!
Aja, så går de ibland.
Puss på er :)

Den 15 september 2010 ♥

Heejsan bloggen! :) ♥
Tänkte att jag kunde göra ett litet inlägg här.
Idag har jag bara varit i skolan.
Och sen efter så åkte jag och Fanta hem till henne och chillade.
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss :)

Lite bilder från idag ♥

Förlåt bloggen men orkar inte skriva!
Idag var jag i skolan. Idag hade vi skolfoto. & idag var jag med Sirin.
puss ♥

ps; de hade regnat så därför håret ser helt fucked up ut.. :P




















Blablabla

Heejsan bloggen! :)
Ja nu har jag vat dålig på att uppdatera, IGEN.
Men jaja, det e min blogg och jag bestämmer när jag vill skriva! :P
Men iaf, igår så var jag med Kalle hela dagen typ.
Var i skolan tills efter lunch typ.
Så vi åkte in till stan och köpte jackor.
Hittade en jätte fin faktiskt! ♥
Han hittade också en. ;)
Men aa, sen så gick vi typ runt och snacka och så. :)
Roligt vare iaf!
Och idag så har jag bara varit i skolan, efter så träffade jag Fanta min älskling,
och sen ikväll så har jag varit med Rebecca. :)
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Puss puss

Idaaag ♥

Heejsan bloggen! :)
Hoppas ni mår bra idag.
Själv känner jag mig lite snurrig. :S
Men iaf, idag har jag vart in skolan.
Sen efter var jag med Sirin, Jasmine och Fanta. :)
Senare så gick jag hem och käkade och sen var jag med Becka.
Så nu e jag hemma igen.
Känner mej skit trött,
men glad. :) haha
Puss

Om i söndags ♥

Heejsan igen bloggen! :)
Mår ni bra? ♥
Jag tänkte bara berätta om igår,
i brist på annat att skriva typ hehe.
Men också för att jag kom på att jag inte bloggade något då...
Eller jo föresten, det gjorde jag ju? :S
Men berättade ju inte direkt allt.
Såhär var det iaf...
Jag var först hemma och tog det lugnt,
sen vid 4 tiden så mötte jag upp Sirin i Kista. :)
Vi tänkte ju gå på bio eller något sånt men så blev det inte,
istället gick vi omrking i Kisa galleria och sen runt i Kista också...
Det var jätte kul och den där bruden är så jävla skön! haha
Middag käkade vi på donken, som vanligt?! :P
Men iaf, det var skit roligt, hittade massa snygga killar där också haha! ♥
Och sen så var jag väll hemma vid halv 11 kanske?
Vet inte exakt... Men kul var det iaf! :D
Lite otur bara att vi glömde bort att ta bilder,
men vi hade liksom fullt upp där haha!
Ni skulle bara veta hur störda vi kan vara. :P
Men puss på er :) ♥

IDAG

Heejsan sötisar! :)

Nu är jag hemma, har precis ätit middag.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, efter den så var jag

en kort stund med Sirin

och sen träffade jag Sarah i stan. :)

Vi gick omkring och kollade kläder och snackade.

Trevligt trevligt! :P

Men aa, nu ska jag gå ut igen och träffa Rebecka. :)

Hoppas ni får en bra kväll!

Puss


Ska dra ut! ♥

Heejsan sweetis! :)
Nu tänkte jag dra ut och träffa älsklingen Sirin.
Vi tänkte gå på bio eller något sånt. :)
Men hoppas ni får en bra dag.
Puss

PANIK

Asså jag får fan panik.
Går runt omkring i mitt rum och känner mig död.
Jag vill gå ut, jag vill träffa någon!
Men så måste mina päron vara så jävla tröga idag
så jag får sitta här inne hela kvällen!?
Snacka om panik, vet inte vad jag ska göra. :(
Alla är ute ikväll. Och här sitter jag och blir deprimerad.
SUCK

Ny soffa ♥

Hejsan bloggen! :)
Har ni haft en bra dag? Själv så är det typ bra.
Har inte gjort mycket, åkte med mammi o pappi
och kollade på ny soffa, matta och lite sånt till vardagsrummet...
Så nu har vi köpt en soffa iaf som skulle komma om 5 veckor ungefär. :)
Men aa, ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kolla på någon film kanske.
Men hoppas ni andra får en rolig kväll! Vad ni än gör. :P
Puss puss på er! ♥


Såhär ser soffan som vi köpte ut... Skiit mysig är den! (A)

Bilder från igår!! ♥♥♥

Heejsan bloggen! :)
Som sagt så tog vi mycket bilder igår jag, Fanta och Sirin.
Så nu tänkte jag lägga upp dom här, enjoy! :P
Puss





















♥ Godnatt / Godmorgon ♥

Tja tja bloggen! :)
Är hemma nu, idag var ja med Fanta och Sirin.
Först åkte vi till Södertälje och hängde där ett tag...
Gick runt o kolla lite och så. Sen blev vi hungriga och då käkade vi middag
på donken. Tjockisar haha! :P
Sen så gick vi typ runt lite till där och sen tbx till fridhemsplan...
Tillsist gick vi hem till Fanta och tog det lugnt och åt lite.
Det har varit en skit rolig dag/kväll med jävligt mkt skratt! :)
Älskar mina tjejer! ♥
Och vi tog ganska mycket bilder också fast dom är på tjejernas kameror/mobiler.
Så ska försöka få dom och lägga upp i morgon (idag) :P hehe
Men nu e jag trött, ska sova.
Puss


Med Fanta och Sirin ♥

Heejsan bloggen! :)
Just nu e jag med Fanta och Sirin.
Vi ska dra ut nu tänkte vi.
Men ni får ha en bra fredag! ;)
Puss ♥






hehe jag o sirin skoja lite :P

Den 3 september 2010

Heejsan bloggen! :)
Nu ä det morgon igen, och jag är skiit trött!
Men det är fredag så får väll sova längre i helgen. ;)
Idag börjar jag iaf klockan 8 med Teknik.
Inte det värsta ämnet så det var väll bra iaf.
Men hoppas att ni får en bra dag! :P
Puss på er ♥

Här får ni en as grym låt!!
Michael Mind - Ride Like The Wind


Music ♥

Tja tja bloggen! :) ♥

Sitter och lyssnar på musik just nu samtidigt som jag pluggar lite engelska.

Hoppas ni mår bra! puss

 


Sov gott sötnosar!


Lilla Flizzan just nu

Heejsan bloggen!
Nu är jag hemma. :)
Har ätit och lite så. Har inte mycket mer att säga.
Men puss på er ;)


outfit från igår!


lunch

Sitter i datasalen, har lunchrast, fast nu taren slut. Puss


RSS 2.0