Bilder från måndags

I måndags var jag i stan och sen fikade jag med Sarah på cafe Mocco. :)
Några bilder... Kavajen hittade jag på H&M. ;) Skit snygg!






1:a advent 2010 ♥

Haha, titta vad fint jag ritade :P ♥


Bio med sötnosen :) ♥

Heejsan bloggen! :D
Jag är hemma just nu men ska precis gå ut.
Jag ska åka till Kista och träffa Sirin och sen ska vi på bio
o se nya Harry Potter och senare får vi se vad som händer! ;)
Men hoppas ni mår bra!
puss ♥

ska visa ett suuuuper sött linne jag köpte idag när jag kommer hem! :D

text

Listen to me when I say, I'm not gonna let you go.
We're not going down, just take a good look in my eyes.
Your everything in my life.
And I can't go on without having you by my side.
If we end up now, I know there's no reason to carry on.
So please don't go, please don't go away.


Färdiiiiiiig ♥

Okej nu har jag fixat mig, eller aa...
Har ju inte gjort något stort bara sminkat mig hehe :P
Men iaf, nu ska jag äta snart och sen träffa Becka. ;)
Hoppas ni får en bra kväll!
Puss ♥






Random pics haha!

Heejsan bloggen!

Jag är hemma, ska äta och fixa mig o senare ska jag träffa Becka :)

Puss


och ja, jag är absolut fullt seriös!


Zombieland

Hellu allihopa! :)
Kalle kunde inte komma hit... :( men då kom Becka ist.
Och jag klippte hennes hår... Det blev skit fint!
Klippte topparna, snelugg och så ramade jag in ansiktet lite. ;)
Hann tyvärr inte ta någon bild men ni klarar er.
Nu ska jag snart sätta mig och titta på Zombieland :P
Hoppas den är bra!
Puss på er ♥


21 november 2010

Heejsan sötnosar! :)
Känns som länge sen jag skrev på bloggen.
Jag glömmer ofta bort det liksom.
Men iaf, i fredags så sov jag hos Kalle,
vi tittade på The Ring och asså shit jag dör av den där filmen!
Haha, den är så jävla läskig! :P
Så igår var jag med honom också, och aa, finns inte så mycket mer att säga.
Jag ska hoppa in i duschen snart och sen ska han komma hit
och vet inte riktigt vad vi ska göra. :)

Men puss på er ♥

Bild för ett tag sedan



Går nu!

Nu ska jag gå till Kalle :)
Ska sova där ikväll.
Puss


Torsdag

Heejsan bloggen! :)
Jag är hemma just nu, sitter vid familjens dator för min segar. -.-
Idag har jag varit i skolan och sen var jag med Becka ett tag och nu har jag pluggat!
I morgon börjar jag klockan 08:10. ;)
Och efter skolan ska jag träffa söta Sirin och sen ska jag sova hos min älskling! :)
Puss på er ♥

Rasmus Seebach - Natteravn ♥

Heejsan bloggen! :)
Nu har jag pluggat massor!
Har kemi prov och matte prov i morgon vettni..
Men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på
Ung och bortskämd! ;)
Pappa spelade in det när det gick senast,
puss på er! ♥


Laurent Wolf - No Stress ♥

Heejsan bloggen!
Hinner inte skriva något, måste plugga plugga plugga!
Faan va mycket det är i skolan just nu. Hatar de! :(
Puss ♥


söndag 14 november 2010

Hejsan bloggen! :)
Jag sitter just nu hemma och gör klart en teknik uppgift
som jag ska lämna in i morgon. Det går bra faktiskt. :)
Idag har jag varit och köpt en jacka som ni ska få bilder på kanske i morgon? ;)
Och sedan åkte hela familjen hem till min morfar och fikade lite. :)
Men japp, ikväll blire hemma och mysa / plugga som gäller.
Puss på er ♥

bild från höstlovet :D

Me and my sweetie ♥

Åh herregud va trött jag är!
Jag sov hos Kalle inatt, vi kollade på film och lite sånt. :)
Mysigt.. Men iaf, idag så vaknade vi vid typ 3 någon gång haha! :P
Fast jag är ändå sjuuuuuuukt trött, jobbigt. :(
Men japp, jag fastnar inte på bild just nu
och jag har inte så mycket mer att skriva heller,
så ni får helt enkelt nöja er med en bild på mig och Julia från Höstlovet. :)
Puss på er ♥


Bild från höstlovet!! ♥

Heejsan bloggen! :)
Jag kom nyss hem. Orkar inte skriva så mycket nu,
så jag tänkte visa er en outfit bild från höstlovet. :P
Puss puss ♥



Oskar Linnros - Från och med du ♥

Heejsan bloggen! :)
Förlåt för dålig uppdatering idag och igår...
Jag har varit hemma båda dagarna med feber. Inte så kul!
Men nu känner jag mig mycket bättre och ska till skolan igen i morgon. :)
Tänkte även leta efter en vinterjacka i morgon. ;)
Men hoppas att ni har det jätte bra och jag älskar er!
Puss o kram ♥

Den här låten kan man bara inte sluta att älska!?


.

Heejsan bloggen! ♥
Jag är hemma idag också, mår nästan sämre ida.
Har inte kunnat sova på hela natten, mår skit.
Allt känns åt helvete. Jag vill inte mer!
Jag orkar inte just nu, puss på er!

30 Seconds To Mars - Kings and Queens ♥

Åååh... jag ligger här hemma i min soffa och lyssnar på musik! :)
Den här låten älskar jag, fy fan va bra den är!
loooooooooove ♥


yesterday's face look ♥


råkade typ hålla för blixten lite med fingret, därför blev halva bilden röd.


Köpte den!!


I can't sleep!

JAG KAN INTE SOVA!
det märks att man har vant sig vid andra tider under lovet...
jag hatar de här, de är skola och jag ska upp om typ 3 o en halv timme?!
snälla jag vill somna nu!!!
:(

Älskar låten!! ♥
The Killers - Somebody told me


Me and my frog ♥

Heejsan bloggen! :)
Morfar gick precis härifrån, han var på middag här ikväll.
Och idag har jag bara varit hemma..
Jag har pluggat lite, duschat, fixat naglarna... Lite sånt. :)
Men yes, nu ska jag bara sätta mig och slöa vid tvn.
Puss puss

Right now ♥

Gina Tricot


Promenad ♥

Heejsan bloggen! :)
Jag och Julia är vakna och vi är så himla sega så vi har bestämt oss för att ta en promenix. :D
Orkar inte fixa oss så vi går ut och ser ut som två luffare, haha!
Men puss puss hörs senare! ♥

Julia sover över ♥

Heejsan bloggen! :D
Jag vet att det är mitt i natten men ville bara skriva ett litet inlägg.
Julia sover här inatt, vi ska typ sova snart men ska bara skriva.
Färgningen av mitt hår blev skit bra!
Var lite orolig ett tag att det skulle bli typ rött
eller alldeles för mörkt för mig men det blev perfekt! :D
Är jätte jätte nöjd. ;) ♥
Men nu får ni sova gott...
Och i morron ska jag fixa bilder på hur det blev.
Puss, natti natti!

Färgar håret!!!!


Den runkande mannen på bänken

OMG!!! Jag måste bara berätta en helt störd grej som jag och Sirin råkade ut för när vi skulle ta oss till tunnelbanan senare på kvällen...

Vi gick igenom en "skog"... Och det var ingen belysning där eller något...

Det var inga människor där.

Och så ser vi att lite längre bort på en bänk sitter en man.

Jag blir osäker på om vi ska gå förbi honom för det ser lite läskigt ut,

han sitter liksom där helt själv i mörkret.

Men Sirin säger att vi bara ska gå förbi och att han ser ung ut...

(Alltså inte så läskig ?? haha)
Jag tycker tvärtemot att han ser ut att vara lite äldre.

Men vi fortsätter i allafall att gå emot honom och då ser vi att han håller på med något i knäet... Vi båda tänker att det säkert är en mobiltelefon,

men när vi kommer tillräckligt nära för att se, så ser vi att han sitter där i mörkret och runkar!? WTF ?!
Vi skriker och springer därifrån och ut ur "skogen"... HAHA

SÅ JÄVLA ÄCKLIGT. USCH. BLÄÄ.


Morgon outfit ♥

Heeejsan söta bloggen! :)
Just nu sitter jag i min säng med datorn och ska kolla på
film! :D
Sen ska jag nog sova för är ganska trött... :)


Jag tänkte berätta lite om min dag, i morse kom Becka hit och vi åt frukost ihop.
Sen vid typ 3 tiden så åkte jag till Solna C och mötte upp Sirin i tunnelbanan. ;)
Vi gick omkring och kollade i affärer och så köpte vi en kladdkaka som vi satt i en trappa och åt! haha ♥
Senare på kvällen gick vi hem till mig och käkade middag och sen ut igen.
Det var det. Orkar inte skriva mer just nu! :P
Får typ skriv kramp haha!

Men här får ni två bilder på morgonens outfit.
Om man nu kan kalla det så... hehe :)
Puss ♥






Mina nya Roxy ♥

Måste ju visa mina nya suuuuuper mysiga skor som jag fick av mamma för några dagar sen,
har ju hunnit använda dom nu och jag säger bara shiit va sköna dom är! :D ♥
Vet inte exakt vart hon köpte dom men dom kostade iaf 1300,
och jag lovar att ni kommer älska dom! hehe :P
Men puss på er

de e lite blöta för hade precis varit ute i regnet när jag tog fotona! smaartis :P



En prinsessas dagbok ♥

Heejsan bloggen! :)
Är ni vakna ännu? Jag vaknade tidigt idag för att vara mig! :O
Jag tänkte bara skriva ett litet morgon inlägg för att göra er glada! :P 
Ska snart äta frukost och titta på en gammal favvo...
En Prinsessas dagblok :D Älskade den förut så hade både ettan och tvåan på DVD.
Men sen lånade jag ut dom till Julia för 1000 år sedan och glömde bort att dom fannns där,
och igår morse så såg jag dom i hennes rum och bah: ååh där är mina filmer!! :D haha
Så nu är dom hemma igen och ska alldeles strax bli tittade på! ;)
Men hoppas ni får en bra dag,
puss! ♥




Hemma hos min Julia ♥

Heejsan sötisar! :)
Förlåt för uuusel uppdatering men jag har faktiskt inte haft tillgång til någon dator!
Åkte ju till östermalm efter förra inlägget och träffade Julia och Isabelle. :)
Sen så "tågluffade" jag och Julia lite, haha töntar!
Och shit det var en skit läskig man som typ hade däckat i mitten av vagnen i vårt tåg...
Han bara låg där helt orörlig, trodde nästan att han hade dött! :S
Men yes nu sitter vi i Julias kök och hon gör te åt oss! :D
Muuuums, men ha en bra kväll!
Puss ♥

panties ♥

Tja tja! :)
Jag har precis ätit lite lunch, träffade Sanna tidigare idag men sen skulle hon åka till sin pappa.
Så nu ska jag ta på mig jackan och sen åka hem till Julia! :D
Vet inte om vi ska träffa Sarah sen vi får se. ;)
Men ha en bra dag allihopa!
Puss ♥

trosor som jag köpte på H&M i söndags, köpte tröjor också men dom visar jag sen!


Zzzz...

nu e jag hemma. och nu ska jag soooooova!
godnatt ♥

Tröttttttttt som fan!

Heejsan bloggen! :)
Förlåt för min dåliga uppdatering. :(
Har aldrig tid att sitta vid datorn... ♥
Igår var jag iaf på bio med Kalleballe och såg Buried,
den var helt konstig man blev fan snurrig av den haha!
Sen så sov jag hos honom och nu i morse,  vid 12 tiden,
så skulle han göra lite grejer så jag åkte hem hit och ska nu snart träffa Sirin. :D ♥
Vi ska sola tror jag och jag funderar på att färga mitt hår faktiskt...
Vi får se vad det blir! ;)
Men puss på er ♥

RSS 2.0