Morgon outfit ♥

Heeejsan söta bloggen! :)
Just nu sitter jag i min säng med datorn och ska kolla på
film! :D
Sen ska jag nog sova för är ganska trött... :)


Jag tänkte berätta lite om min dag, i morse kom Becka hit och vi åt frukost ihop.
Sen vid typ 3 tiden så åkte jag till Solna C och mötte upp Sirin i tunnelbanan. ;)
Vi gick omkring och kollade i affärer och så köpte vi en kladdkaka som vi satt i en trappa och åt! haha ♥
Senare på kvällen gick vi hem till mig och käkade middag och sen ut igen.
Det var det. Orkar inte skriva mer just nu! :P
Får typ skriv kramp haha!

Men här får ni två bilder på morgonens outfit.
Om man nu kan kalla det så... hehe :)
Puss ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig

2010-11-05 @ 00:40:03
Postat av: Catrin Hinsell

Hejsan. Modellat mycket? kram :)

2010-11-05 @ 01:05:52
URL: http://catrinhinsell.se
Postat av: amandaaa

fina bilder tjejen ;-)

2010-11-05 @ 01:07:43
URL: http://amandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0