Looooove ♥

Åååh, jag älskar verkligen de här brallorna från Gina :D ♥
Kostar 199 kr och det tycker jag fan att dom är värda!
Ååhh vill ha!



30 oktober 2010 ♥

Heejsan bloggen! :)
Håller på att fixa mig just nu, har varit och köpt lite nya grejer till vardagsrummet.
Bla, en matta och soffkuddar... ;)
Det blir sjukt fint asså! :D ♥
Men yes, nu ska jag fortsätta fixa mig för snart ska vi åka
till min gudmor som fyller år,
och sen ikväll ska vi fira min farmor som också fyller år!
Så den här dagen blir det fullt upp!
Puss på er ♥


Speeeeex foto idag!!! ♥

Heejsan sötisar! :)
Idag var en as skön dag, hade SPEXfoto i morse, haha det var skiit kul! :P
Och sen hade jag bara två lektioner sen slutade jag. Najs va? ♥
Var iaf med Noppin och Sirin tidigare idag och sen efter skolan
åkte jag och Sirin till Fridhemsplan och försökte sälja kakor!
Hahaha, o shit va folk är dryga..
Jag: ursäkta vill du köpa en kaka? Dryg Människa: ne.... (går)
Eller så sa dom ingenting alls och bara gick förbi.
Tråkmånsar! :(
Men tillslut lyckades vi bli av med alla kakor iaf! ;)

Har faktiskt varit och klippt mig idag, tänker inte säga hur det får bli en överaskning... :P
Nu är ni nyfikna va?? hehe ♥
Men såfort jag orkar ta en hyffsat bra bild så ska ni få se. :)
Men nu ska jag kolla på Idol med familjen.
Puss på er

HAHA, är bara tvungen att lägga in bild från spex idag på mina tönt polare, Ali och Adam!! HAHAHA
Jag var också tönt med glasögon och page-peruk och allt. HAHA sjukt roligt vare! :P

Utvecklingssamtal idag ♥

Tjatja bloggen! :)
Idag hade jag utvecklingssamtal, det gick faktiskt bra!
Lite frånvaro den här terminen vilket var en jätte stor förbättring! ;)
Känns bra, men orkar inte skriva mer ikväll!
Haha latmask, puss! ♥

Akon - I'm So Paid ft. Lil Wayne, Young Jeezy ♥

Heejsan bloggen! :)
Idag har det bara varit en vanlig dag i skolan.
Jag fick tillbaka ett franska prov med betyget G+... Jaja inte så bra. :/
Och så gjorde jag ett Religions prov idag, det gick ganska bra. :)
Efter skolan så var jag en stund med min älskling Sirin! :P ♥
Sen så åkte jag hem till Kalle och var där och kollade på film
och sen var vi ute en stund också. :P
NU är jag bara hemma och tar det lugnt,
har sovmorgon på första lektionen i morgon så det blir skönt! :D
Puss ♥


Inte min dag idag

Hellu bloggen! :)
Hoppas ni haft en bra dag, själv gillar jag inte alls den här dagen.
Det var helt enkelt inte min dag idag... :/
Men dagen är inte slut ännu, ska faktiskt träffa min lover Sarah nu! ;)
Hon får blåsa bort alla moln som hänger över mig idag haha.
Med henne kan det inte bli dåligt, så ha det bra älsklingar!
Puss på er ♥


Rekomenderas! ♥

Hellu bloggen! :)
Köpte den här body scruben i fredags.
Och jag kan verkligen rekomendera den till er alla!
Perfekt nu på vintern när huden är torr...
Man blir skit len direkt! :D ♥


23:48

Heejsan blöggen!! :)
Jag sitter här vid datan och lyssnar på old music that I really love!! :P
Ikväll var jag på "födelsedagskalas" haha nej men min morbrors tjej fyller år. :)
Lekte polis, spöke, grottmänniska och resten minns jag inte med mina plutt kusiner.
Haha dom e så jävla gölliga, vill leka heela tiden fan!
Men nu är jag hemma, ska ta och fixa mina slitna nerklippta naglar.
De ser föööör hemska ut! :(
Men hoppas ni har en bra kväll!
Puss på er ♥


Gammal älskling ♥


Vaknaaaa ♥ haha

Goooooodmorron gosungar! : )♥
Nu har vi vaknat och ska typ bada, de e kallt idag!!
Men hoppas ni får en bra dag,
puss ♥



Hos Fantiz ♥

Heejsan bloggen! :)
Vi har haft öppet hus i skolan ikväll så nu är jag hemma hos Fantiz. :)
Jag ska sova här, avundsjuka?! :P hehe
Nej men nu får ni ha det bra sötnosar,
puss på er! ♥

Älskar Min Sarah! ♥

Heejsan bloggen! :)
Kom hem för ett tag sen, fan va kul vi haft det!
Har snackat en massor om både det ena och det andra
och jag kom bara på hur mycket jag älskar den här bruden!
En äkta vän! ♥ Sånna behöver man verkligen, någon att snacka med.
Någon man litar på till 120% :)
Om du läser det här Sarah, jag älskar dig människa! haha :P

Men jaja, vi satt på Café Mocco ett bra tag, sen gick vi på donken (tjockisar!?)
och aa, har bara gått runt och snackat om livet.
Här får ni lite bilder från tiden på donken! haha
puss






Mot min älskling och Café Mocco ♥

Tja tja bloggen! :D
Kom nyss hem från skolan, men ska inte stanna hemma...
Jag ska nämligen ta min lilla rumpa till stadion och fika med Sarah på Mocco! ;) ♥
Skit länge sen jag träffade henne och vi har lite grejer att snacka om, hemlisar! :P haha
Men hoppas ni har en fortsatt bra dag.
Puss puss ♥





Bild från i lördags ♥

Heejsan bloggen! :)
Tänkte skriva ett litet inlägg nu bara för er, gulligt va! ♥
Jag kom iaf hem för ett tag sen,
har varit hos Fantiz som varit hemma från skolan sjuk idag stackarn...
Har inte så mycket mer att berätta, ska ha franska prov i morgon, jippi !!!
Men nu ska jag äta något tror jag. ;)
Ni får en bild på hur jag såg ut i lördags när jag träffade Julia min lilla älskling,
för jag ser för jävla hemsk ut idag så det slipper ni haha! :P
Men puss på er ♥


Blev fett skum färg på bilden, mitt hår ser typ orange brunt ut. Fast är ju mörkblond! :P

Ska träffa Kalleballe

Tja tja bloggen! :) ♥
Jag kom precis hem, ska träffa Kalle snart.
Han ska komma hit eller så ska jag gå till han...
Hehe men jag är fett slut så orkar inte, han får komma! :P
Men hoppas att ni alla haft en goodie dag,
puss på er! :D


17 oktober 2010 ♥

Godnatt bloggen! ♥

Vilken färg? ♥


Bilder 15/10 ♥

Heejsan bloggen! :)
Jag har utegångsförbud, gjorde lite dumma grejer förra helgen... :P
Men jaja, sitter och kollar på idol med familjen!
Har inget mer att skriva, här kommer lite bilder från idag
när jag var med Sirin efter skolan! ♥




Skooola

Heejsan blöggen! :P
Just nu sitter jag med Sirin i skolan,
vi har båda slutat  nu så vi ska ta och dra till stan elr något!
Men puss puss hare bra ♥


Me Like ♥



Pannkaka E gott ♥

Tjoho bloggen! :)
Just nu är jag hemma och äter pannkakor hehe. :P
Men ska snart ut och träffa Becka.
Och juste, på lördag ska jag träffa Sarah och Julia :D :D :D
ååååååh vad jag saknat dom brudarna! ♥

Onsdag den 13 oktober

Heejsan bloggen! :)
Nu har jag suttit och pluggat till mitt biologi prov i Arv och Genetik
som jag har på måndag.
Det har gått väldigt bra, känner mig mycket säkrare på allt nu. :D
Men aa, jag har egentligen inte så mycket mer att berätta nu.
Har bara varit i skolan idag som vanligt, segt...
Men nu ska jag ta ett stooort glas Fanta! haha :P
Puss på er! ♥

Hittade en bild från i somras när jag Julia, Adam och Allan åkte roddbåt...
Fy fan vill ha sommar igen, tänk liksom en härlig sommarkväll....
Ååhh, haha vintern kan ta sig!! :P

Världens härligaste bild på söta Julia :)

Mot duschen ♥

Tja tja bloggen! ♥
Jag har precis suttit och kollat igenom lite bilder på datan, e så jävla mycket! ;)
Men nu tänkte jag hoppa in i duschen, ska bli skit skönt!
Man känner sig alltid lite ofråsch när man gått hemma en hel dag. hehe :P
Men ha en bra kväll mina gullungar, puss!


Jag är inte död, har bara inget att skriva ♥

Heejsan bloggen! ♥
Hoppas att ni alla mår bra idag. :)
Själv så är jag hemma, mådde inte så bra imorse och igår kväll...
Men yes, jag har inte gjort så mycket, har läst lite engelska och kollat på tv.
Hoppas ni får en bra dag! :)
Puss

♥ James Blunt - Wisemen ♥

 


Torsdag den 7 oktober

Nu ska jag hoppa in i duschen :) puss på er ♥











Rast ♥

Heejsan bloggen! :)
Just nu har jag rast till klockan 1,
sen ska jag ha matte i 2 timmar!!
Det blir inte kul, kommer typ somna. :O
Men ha det så bra, puss på er! ♥ 


New things




Chinese food ♥

Heejsan bloggen! :)
Jag är hemma nu, har pluggat inför teknik redovisningen jag ska ha,
och så råkade jag träffa på Cissi (en gammal tjejkompis) när jag var nere på Ica tidigare! :D
Skit kul att se henne, var fett länge sen! ♥
Hon hjälpte mig att kolla lite på hårfärger, för ja... Jag tänkte faktiskt färga håret!
Och den här gången blire inge halv taskigt blont..
Den här gången tänkte jag faktiskt satsa på att bli brunett! ;)
Har ju varit det så jag vet att det blir bra! hehe :P
Men men, nu ska jag dra ner med familjen på Kina restaurang!
Juuuuummi säger jag bara! :D
Puss

Skola 08:30

Hejsan bloggen! ♥
Hinner inte skriva just nu har brottom...
Måste lyfta mitt feta arsle från stolen och dra iväg till skolan ! :O
Haha puss på er!


Go! Go! Powerwalk !

Heejsan bloggen!
Jag kom precis hem efter att ha varit ute med min sötnos Sanna
på en riktig powerwalk! :D haha

Godnatt bloggen! ♥

Heejsan bloggen! :)
NU ska jag snart gå och lägga mig.
Ska upp vid 6 i morgon som vanligt för min skola börjar ju 8 varje dag!
Men aa, idag har jag varit med kalle, jag gick hem till honom och vi kollade på film... :)
Och sen ikväll så var jag med Sanna, har inte träffat henne på skit länge
men nu ska hon vara här en vecka så ska bli skit najs! :D ♥
Men pöss pöss på er!
Sov gott :P

Söööndaaaahhh

Goooodmorron bloggen! :)
Idag känner jag mig glad men trött.
Hehe, ska bara ta det lugnt, ska hem till Kalleballe och kolla på film.
Vet inte vilken men det blir väll någon rolig. :P
Nu ska jag hoppa in i duschen iaf!
Hoppas ni alla mår bra!
pöss på er ♥

PICTURES, only for you sweeties!








Helt sjukt flummig natt! haha ♥

Heejsan bloggen! :)
Nu är jag hemma, ska äta middag vid typ 6 och sen ska jag gå ut igen. :)
Idag vaknade jag hemma hos Sirin ♥ vid typ klockan 1 eller något.
Vi var ute hela kvällen/natten igår. Vi hade skit kul!
Haha, vi åkte runt och träffade lite folk och vi hittade massor med skumma människor som ville följa med oss överallt och småbarn som typ förföljde oss... haha :P
Vi råkade även ut för mindre trevliga personer som t.ex :
en jätte skum snubbe som stod helt själv mitt i natten
( klockan var runt 1 - halv 2 ) vid donken i Akalla...
Vi hade precis käkat middag där (hehe lite sen middag men)
och när vi går ut och ska gå så står han där och börjar prata med Sirin,
han sa att hennes leggins var sjukt sexiga o massor. Vi drev lite med honom och sen skulle vi gå.
Så säger han helt plötsligt till mig:
-Jag skulle tycka det att det skulle vara roligt att följa efter er tjejer! :)

Jag fick typ en chock för han verkade verkligen helt jävla seriös.
Så jag sa till Sirin att vi skulle börja dra därifrån
för den där snubben verkade inte riktigt frisk!?
Så vi började gå snabbt och han ropade efter oss så vi börjar springa,
jag tittar bak och ser att han börjat springa efter oss!?
Fyfan vilken panik vi fick, vi sprang upp i en skog klockan typ halv 2 på natten och det var inte en enda människa uta och han var efter oss! :O
Sen på något sätt kom vi ifrån honom
men lyckades då istället träffa på 3 gubbar som stod vid sin bild och log mot oss.
Så vi började springa ifrån dom också haha!
Jag lovar det var en helt störd natt det här!
Men nu orkar jag inte berätta mer. ;)
puss puss

Flisan ♥ Sirin

Heejsan bloggen! :D
Just nu sitter jag hemma hos sirin. :)
Vi kom hem för en liten stund sen...
Vi har varit ute och träffat lite olika folk,

har haft det skit kul faktiskt!

Och vi har typ blivit förföljda av både småbarn och pedofiler! :O

Vi blev fan nästan våldtagna i en skog av en psykopat som började springa efter oss!

Det var jätte läskigt, jag skojar inte!!
Men nu tänkte vi typ sätta på en film, vet inte riktigt vilken men jaja...
Sov gott!

haha puss puss älskar er
// flisan ♥ sirin


RSS 2.0