Nya håret

Heejsan bloggen!
Sitter här vid datan nu och tänkte bara skriva ett kort inlägg
innan jag ska börja åka hem. :)
Idag har vi bara tagit de lugnt... xP nej men inget speciellt iaf..
Jag har sprungit runt i huset här och försökt få nån bra bild på mitt nya hår.
Hittade tillsut ett ställe i hans gästrum där det var okej ljus.
Jag vet att det ser typ lite gult ut, men ja. Ljuset var dåligt,
de får jag väll skylla på:P
Puss

ska göra det ljusare, men måste vänta lite
eftersom mitt hår är skiit slitet.
;)


Kommentarer
Postat av: liisa

Jätte snyggt!

2010-04-02 @ 21:11:18
URL: http://liisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint! ;)

2010-04-03 @ 14:27:59
Postat av: Anonym

oh fuck. sexy bitch

2010-04-04 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0