MY birthday

Heejsan alla sötisar! ♥
Aah, nu e jag tröttis! Haft en jätte bra dag iaf:)
Alla har vart så himla snälla mot mig idag:O haha söta!<3
Men aa, fick lite grejjor av min älskling fanta när ja kom till skolan idag, så gulligt. :)
Och sen så har folk bara grattat mig hela dagen, weei känner mej som en prinsessa! XP
Nej  men iaf, roligt roligt! :P
Men nu ska jag bara tare lugnt o käka glass, hehe. :P
Puss på er ♥

Grejjerna jag fick av sötisen!;)

en ståv som luktar så hiiiiimla gott , in love hehe


och ett par super söta trosor, naaw haha :P

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jättesnygga trosor! :) Grattis i efterskott!

2010-04-20 @ 21:02:06
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0