ciao ciao ciao ciao

Heejsan bloggen! :)
Har inte skrivit på ett tag för har inte sovit hemma...
Ska berätta lite vad som hänt in my life haha.

I förrgår var jag, Fanta, Vicke, Robban, Joel och Ted med varandra.
Vi bara
Sen skulle killarna gå och jag och Fanta fick för oss att vi skulle dra till grönan.
Så vi stack dit. Och hade skit kul!
Var flera killar som kom fram och fråga om nummer och grejer!
Sen mot slutet kom de fram två italienare...
Så vi snackade lite med dom (och kom på hur grymt dåliga vi är på engelska haha!)
Men iaf, vi åkte lite med dom och sen kom deras kompisar..
4 killar från italien och en tjej som hette Sofie och hon var svensk så henne vare lättare att snacka med.
Men vi bestämde iaf att vi skulle ses dagen efter...

Och igår, Träffade vi alla dom 4 killarna och Sofie.
Först i stan och gick omkring lite...
Sen på kvällen gick vi hem till Sofie och herregud haha!
Tänker inte berätta exakt vad som hände där för det känns för privat...
Men kan väll säga att det var väldigt roligt men mot slutet spydde både jag och Fanta.
Och sen på bussen så fick jag en "dusch" av fanta igen. -.-
Inte fräscht alls. haha

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0