Firat Fanta och Lillebrorsan

Heejsan bloggen! ♥
Hoppas att ni alla mår bra, jag mår väldigt bra!;)
Jag är världens sämsta bloggare,
haha känns som de händer skit mycket i mitt liv just nu
fast ni vet inte ens hälften!
Ni vet typ inget av de...
haha :P
Men så är det väll?
Man kan inte berätta allt som händer runt omkring än.
Men jag kan iaf berätta att igår var det fest igen!
Fanta som fyllt år hade tjejmiddag och det var jävligt roligt!
Allt blev helt galet och alla var glada och fulla och dansade haha! :P
Ska se om Fanta kan skicka bilderna vi tog sen också.
Idag sov vi iaf till klockan 2 på dagen...
Så kan det gå. haha
Sen var jag tvungen att gå vid 4 tiden ungefär...
För nu ikväll kom min släkt hit för min söta bror fyllde 12 igår.
Så grattis Adam haha! :P

Här får ni dagens outfit i brist på andra bilder,
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0