I just have to tell you HAHA

Måste bara berätta om när jag skulle testa bikinitoppen,
var med Fantisen och hon köpte också en fast inte exakt samma modell... ;)
När vi står där i omklädningsrummet och bara har våra jeans på oss,
så ser jag två ögon i spegeln som kollar in på oss...
Jag var lite seg i huvudet så stog och tittade ett tag och tänkte vad fan är det där (haha)
Sen ser jag att det är en jävla kärring som står och kollar in på oss och hon stirrade sönder mina bröst!
Fy fan va äckligt det kändes.
Och vi hade stått där inne och inte märkt att det hade blivit en kö utanför,
och vi hade liksom snackat om allt möjligt, och shakeat våra boobies och Fanta hade tom dragit i mina,
haha inga frågor! Men shit va pinsamt det blev och vi började ju as garva där inne!
Hon hade liksom sett allt. Och menar verkligen allt då! xD
Men hon liksom fortsatte att titta in. Venne varför vi inte sa till henne att dra eller drog för skynket lite bättre,
ja vi är inte så smarta!
Och det bästa var ju liksom att när Fanta gick ut så sa kärringen: va äckliga ni är!:S
HAHAHA hon som är äcklig väll, ofta man står och kollar in på folk??
Äckliga jävla kärring, just då garvade jag och skämdes,
men sen blev jag fan arg, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0