Den 4 maj 2010

Hejsan bloggen!
Hoppas att ni haft en bra dag och att alla mår bra. :)
Just nu tänkte jag bara informera er om att jag sitter hemma,
ska väll ta en duscha, plugga lite och kanske ringa någon
så ja får någon vettig människa att snacka med, dom här hemma är ju helt off. hehe
Slänger in en bild på hur jag ser ut just nu också,
för finns inget roligare att visa.
Tröjan jag har på mig är mammas, när jag kom hem undra hon
om jag ville ha den xP japp japp...
Men puss på er nu sötisar!


nej usch va ful.. haha

Kommentarer
Postat av: Sofia Finks

haha du behöver inte oroa dig för att du ser ut som en 11 åring för det gör du inte! ;)

2010-05-04 @ 19:56:03
Postat av: Anonym

jävla snyggo ;P haha

2010-05-06 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ♥
Kom ihåg mig?

Din e-post ♥

Har du blogg? ♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0